Photodiary 28 // Toetsweek, Koffie, Kinderfilms

PicMonkey CollageWederom een saaie week, bleh, hekel aan proefwerkweek. Mijn dagen bestonden letterlijk uit school en leren met een beetje ontspanning. Ik had gelukkig 2 dagen vrij, waardoor ik even tot rust kon komen. Ik neem je weer mee en heb veel foto’s die ik maakte voor Instagram.PicMonkey Collage1Als ik toetsweek heb, draag ik minimale make-up. Dit is het zo’n beetje wat ik deze week droeg. // Go to body mist, Secret Charm. Heel lekker en fris. // Nog steeds zo blij met mijn MAC blush, New Romance.PicMonkey Collage2Essie – Don’t Sweater It. Love it. // Maskertje. // Deze handcrème vind ik opeens zo fijn. Heerlijke geur, goeie werking.PicMonkey Collage3Nieuw armbandje, van Pink Ribbon. // Essie x Ted Baker. // Ik was verbaasd door de kleur van het maskertje, het was groen!PicMonkey Collage4Meloen! Lekker. // Leren in de studieruimte met twee vriendinnen. PicMonkey Collage5Tussen twee toetsen in moest ik gewoon even een koffie to-go halen, ik was zo moe. Gelukkig dacht een vriendin er hetzelfde over. // Met m’n vader keek ik een kinderfilm, Walking With Dinosaurs geloof ik, ik vond hem zelf wel gaan, maar m’n vader vond ‘m wel goed. Stiekem blijven we allemaal een kind hè.PicMonkey Collage6Vrijdag ging ik zoals elke week eten bij mijn lieve opa & oma, toen ik binnenkwam zag ik dit kleine boefje op de bank liggen. // Zaterdag werd ik wakker en zag ik op social alle Parijs berichten, jeetje, ik had er niks van meegekregen vrijdagavond (vroeg slapen). Na even twijfelen besloot ik deze foto op Instagram te plaatsen, van een Eiffeltoren beeldje dat ik heb. Geen woorden voor.

Hoe was jou week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

