Past Weeks 2015 #12

large

Hallo! Ik heb vandaag weer een past weeks voor je klaar staan, waarbij ik wat dieper inga op mijn gedachten van afgelopen weken. Het waren hele normale weken, waarbij ik veel aan school werkte.

Loving & Liking // Vrije tijd. Dit spreekt voor zich zeker?

Enjoying // High tea’en, primark. Leuke uitjes!

Wanting & Wishing // Voldoendes voor de toetsen in de toetsweek, maar ik zal nog maar even verder dromen…

Bought // Nieuwe schoenen! En een nieuwe winterjas.

Heard // 

Reading // Blogs, ik heb in de vakantie veel ingehaald.

Watching // De serie op Netflix is nog steeds The Nanny.

Laugh // … again.

Thought // Wat als deze proefwerkweek weer slecht gaat? Wat wil ik dan?

Annoyed // Bussen die niet meteen komen. Irritante brievenbussen (ik heb een krantenwijk). En huizen die naar katten stinken.

Food & Drinks // Veel zoetigheid bij die high tea!

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

