The Celebrity TAG

large-2

Laatst zag ik bij versus a een hele leuke tag, de celebrity tag. Een tag die, zoals de naam al doet vermoeden, helemaal in het teken staat van celebs. Welke celeb ik zou willen zijn of juist niet, op wie ik lijk en of ik iemand raad zou willen geven – je komt het allemaal te weten.

Welke celebrity zou je willen zijn? Hier moest ik echt even over nadenken, want eigenlijk wil ik geen celeb zijn. Het lijkt me vreselijk als je wordt achtervolgt door paparazzi de hele dag en dat elk kilootje dat je aankomt wereldnieuws is. Maar als ik iemand zou moeten kiezen, kies ik voor Beyoncé. Want, wie wilt er nu niet Queen B zijn? Als ik met een celeb zou mogen kiezen voor één dag, kies ik voor Kim Kardashian, omdat ik heel benieuwd ben naar haar leven (dat ik uiteraard volg bij KUWTK).

Welke celebrity zou je niet willen zijn? Dit vond ik nóg moeilijker! Ik kies voor Miley Cyrus, omdat zij zó is veranderd in negatieve zin. Ik was fan van haar, want tja, ze was toch Hannah Montana he! Maar ook daarna vond ik d’r als Miley Cyrus heel tof. Maar nu? No, thanks.

Met welke celeb zou je willen daten? Ed Westwick (Chuck uit Gossip Girl), oh god, die man heeft iets wat hem zó sexy maakt.

large

Als je plastische chirurgie zou doen, wat zou je dan laten doen? Ik ben absoluut niet tegen chirurgie, zolang het maar met mate is. Als ik het geld er voor heb en ik ben op leeftijd, waar de rimpels bij horen, zou ik best voor botox en/of fillers gaan. Zolang het niet nep wordt natuurlijk. Mijn oogleden laten opliften is ook iets wat ik niet uitsluit. Maar nu ik nog jong ben, moet ik er niet aan denken.

Van welke celeb was je fan als kind? Dit vind ik moeilijk, want zoals ik net al zei was ik fan van Zac Efron en Miley Cyrus. Ik denk dat dat het ook omschrijft, van die (Disney) kindsterretjes. Maar ik was nooit zo’n meisje die d’r hele kamer volhing met posters, helemaal niet. Ik ben wat dat betreft heel nuchter en vind iemand ‘leuk’, maar ben geen diehard fan. Nooit gehad en zal ik ook nooit worden.

Had je posters boven je bed van hem/haar? Zoals ik net al zei, nee.

Op welke celebrity vind je jezelf lijken? Hier weet ik gewoon geen antwoord op, want ik vind mezelf op niemand lijken.

Als je over de rode loper zou gaan, voor welke kleur jurk zou je dan kiezen? Voor poederroze, ik vind dat zo’n mooie kleur! Of classy zwart met glitter pumps.

Wat is je favoriete celebrity koppel? Kimye, of course! Of Beyoncé en Jay Z! Oooh, ik vond Kourtney Kardashian & Scott Disick ook zo leuk, maar die zijn helaas uit elkaar.

large-3

Welke celebrity zou je raad willen geven? Kylie Jenner. Die wilt té graag volwassen worden. Ze is zo’n 1,5 jaar ouder dan ik maar als je d’r ziet zou je zo zeggen dat ze niet jaar ouder is. Ik denk dat zij als jongste Kardashian/Jenner lid, niet dat kleine meisje wilde blijven. Als ik d’r raad zou mogen geven, zou ik zeggen dat ze zichzelf moet accepteren en niet op d’r oudere zussen moet willen lijken. Ze is prachtig zoals ze is en ik hoop oprecht dat ze niet nóg verder gaat.

Welke celeb zou jij raad willen geven?

Afbeeldingen komen van weheartit.

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

