New Month // November 2015

large

De maand oktober is alweer voorbij, wow! Dat ging snel! Het was een fijne maand, maar dat is oktober voor mij altijd eigenlijk. Ik was jarig, mijn lieve opa was jarig, het was herfstvakantie, het was gezellig najaarsweer en ik heb leuke dingen gedaan. Ik blik weer even kort terug op deze fijne maand en kijk vooruit op de volgende!

Oktober

Ik was jarig, yay! Ik had een fijne, simpele verjaardag. Net zoals de verjaardag van mijn opa eigenlijk, gewoon gezellig.

Ik had herfstvakantie, even heerlijk rust! Daar was ik aan toe! Ik vond het heerlijk om ’s ochtends rustig wakker te worden, series te kijken en gewoon even lekker ‘niks’.

Ik ging een dagje naar Amsterdam, wat heel gezellig was!

Met datzelfde gezellig groepje ging ik high tea’en.

November

Oktober was dus een hele gezellige maand, november zal iets minder gezellig worden. Mijn lieve papa is jarig, hoera! Maar dat vieren we verder niet.

Wat deze maand héél druk en stressvol gaat maken is de proefwerkweek, daar moet ik gaan knallen zodat ik niet weer slecht ga beginnen. Ik ben benieuwd hoe deze gaat verlopen.

Verder staat er (nog?) niks op het programma, dus ik denk eigenlijk dat dit een hele saaie, drukke maand gaat worden. Maar hey, die hebben we ook nodig.

Ik heb niet perse doelen, ik hoop alleen dat ik een goed evenwicht kan houden tussen bloggen, vrije tijd en school.

Heb jij plannen voor november?

Afbeelding komt van weheartit!

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

