Photodiary 25 // Bloedprikken, Shoplogs, Lucht

PicMonkey CollageDe laatste week voor de herfstvakantie is voorbij, ik heb verassend veel foto’s gemaakt. Ik liet al mijn geshopte items op instagram zien, ging bloedprikken en regelde eindelijk mijn goede schoolboeken. Ik laat je al mijn foto’s zien.PicMonkey Collage1De Kiko items die ik kocht vorig weekend, twee nagellakken en een spiegeltje. Mooie items!
PicMonkey Collage2Bij de Forever21 kocht ik dit heerlijke dikke vest, die ik maandag meteen aandeed. En een mooie bordeaux rode trui. // Voor een vriendinnetje nam ik deze mooie lipstick mee.PicMonkey Collage3Een today. // Ik werd wakker en zag deze prachtige lucht, ik liep in mijn pyjama op mijn sloffen naar buiten om er een foto van te kunnen maken. Je bent een blogger, of je bent het niet.
PicMonkey Collage4Nieuwe loavies schoenen. // Ik heb aan het begin van het jaar een verkeerd schoolboek gekregen, maar heb dat een beetje laten slingeren omdat ik het nog niet nodig had. Nu de proefwerkweek eraan komt, vond ik het toch eens tijd worden om erachteraan te gaan, ik besloot maar te mailen want niemand kon me vertellen wanneer ik langs kon gaan.PicMonkey Collage5Ik moest gaan bloedprikken, meh. Ik ben niet bang voor naalden, maar het is niet mijn favoriete activiteit. // Ontbijtje.
PicMonkey Collage6De Kiko nagellak, hele mooie blauwe kleur! // Ik maakte foto’s van mijn favoriete herfst lipsticks voor een artikel, maar ik kon het niet laten om deze foto al op Instagram te delen.PicMonkey Collage8Chillin’! Deze broek komt ook van Loavies, maar ga ik terugsturen. // Deze lekkere chocolaatjes nam ik laatst mee bij opa en oma. Zó lekker!PicMonkey Collage9Vrijdag kon ik eindelijk mijn boek gaan ruilen! Ik was al vroeg uit, maar kon ’s middags nog terug gaan. Die man die de boeken regelt zei al “Jij komt er zeker ook pas na twee maanden achter dat je het verkeerde boek hebt?” Oeps. // Ei.PicMonkey Collage10Zondag besteedde ik voornamelijk in bed met The Nanny, dit is echt mijn favoriete aflevering! Ik herken mezelf er zo in haha. // Nieuwe tart van YC in mijn brandertje.

Heb jij nu ook vakantie of is je vakantie al om?

Een gedachte over “Photodiary 25 // Bloedprikken, Shoplogs, Lucht

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

