Favoriet 2015 #13

20151010_154818Ik laat je weer een paar favorieten zien! Deze keer kon ik best wel makkelijk kiezen, ik heb een paar mooie pareltjes kunnen kiezen voor deze keer. De foto’s zijn niet helemaal uitgepakt qua licht zoals ik zou willen, ik hoop dat het je niet stoort. Ik ga niet een te lange intro schrijven, ik vertel je meteen meer over de producten.20151010_154906

Barry M nailpolish – Majesty // Dit is een favoriet het hele jaar door, ik hou van deze glitters. De gouden kleur is geweldig en de combinatie is een feestje op je nagels.

Essence stay matt lip cream – smooth berry & silky red // Deze lip cream heb ik helemaal herontdekt. Ik vind de kleuren geweldig, heel felle kleuren, de substantie vind ik fijn aanbrengen, ze zien er mooi uit en ze blijven ook lang zitten. Vooral de roze draag ik vaak, maar de rode vind ik ook wel heel tof.20151010_154942Essence quick & easy sponge nail polish remover // Zo’n sponsje nagellakremover vind ik super handig. Deze van Essence kocht ik laatst en heeft me niet teleurgesteld. Hij verwijdert mijn nagellak goed en is gewoon fijn in gebruik.

The Body Shop blueberry body butter // Nu we weer de koudere dagen ingaan, mar een bodybutter niet ontbreken, deze in de blueberry geur vind ik zo lekker. De substantie is ietwat romig, trekt snel in en verzorgt mijn huid goed. En die geur is gewoon heerlijk.

Rival de Loop oogmake-up remover // Deze oogmake-up remover won ik laatst en heeft me zeker niet teleurgesteld. Hij verwijdert mijn oogmake-up heel makkelijk, de substantie is fijn en hij prikt niet.

The Body Shop white musk douchegel // Ik heb best wel drukke periodes met school en er is niks zo lekker dan ’s avonds te douchen en dan lekker te relaxen. Deze zachte, white musk, geur werkt hij ontspannend is daarom een groot favoriet.

Wat is jou favoriet van deze week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

