Catrice Multi Style Matt Eyeliner

IMG-20150923-WA0002Laatst kocht mijn moeder een nieuwe eyeliner, ik besloot hem op de foto te zetten en ook te testen om er een review van te maken en omdat ik gewoon benieuwd was hoe deze matte eyeliner pen van Catrice me zou bevallen. Normaal gebruik ik een liquid eyeliner, die niet matt is. Ik laat je zien wat ik ervan vind.

IMG-20150923-WA0003De verpakking van de pen vind ik mooi. De huls is matzwart, wat natuurlijk goed bij de eyeliner zelf past en ook de witte letters zijn matt. Well done, Catrice. De pen opent makkelijk en ligt fijn in de hand.

Het stiftje vind ik apart, het is niet rond zoals de meeste pennen hebben. Hij is vrij plat, ik was benieuwd hoe dit zou werken. Het heeft dus geen punt zoals normaal wel het geval is, en werkt dus een beetje vreemd. Je zet als het waren streepjes die samen één mooie, lopende streep moeten vormen. Dit was even wennen, maar  uiteindelijk lukte het me wel.PicMonkey Collage1De zwarte kleur was helaas niet zo intens als ik hoopte, ik moest wel een paar keer over het lijntje heen gaan om het gewenste effect te creëren. Op de swatch hieronder zie je links één streepje en rechts meerdere lagen over elkaar. Wel is de kleur mooi matt, niet overdreven maar het is ook geen glanzende kleur.

Ik kreeg een mooi lijntje gezet, die snel droog was (iets wat met een liquid liner toch echt iets langer duurt) en die de hele dag heel goed op zijn plek bleef zitten. Ik wilde ook nog een wing proberen, maar dat liet ik maar zitten omdat ik bijna zeker wist die zou mislukken.PicMonkey Collage2Ik ben niet ontevreden over deze eyeliner, ik vind matte kleur wel tof, de droogtijd uitstekend en de houdbaarheid op mijn ooglid super. Maar toch vind ik hem iets minder fijn werken als mijn geliefde liquid eyeliner kwastje, die ook nog eens een veel zwartere kleur geeft. Ik denk dat het een persoonlijke kwestie is wat je fijner vind, maar deze zou ik niet voor mezelf aanschaffen.

Te koop bij o.a. Kruidvat voor €3,59

Waar kies jij voor: een eyeliner pen of liquid eyeliner?

Een gedachte over “Catrice Multi Style Matt Eyeliner

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

