Lipstick Powerbank

20150726_094443Een hele tijd geleden won ik deze geweldige powerbank op Instagram, ik was er zo blij. Eindelijk laat ik je ervan weten wat ik vind. Voor degene die het niet weten, een powerbank is een draadloze oplader voor je telefoon. Deze is geschikt voor elke telefoon, omdat je er een usb-kabeltje in moet steken. PicMonkey Collage1Het design valt natuurlijk meteen op, wat is ‘ie mooi! Het lijkt op een grote Chanel lipstick! Aaah! Ik heb daarom een echte Chanel lipstick (nummer 11 Légende) naast de powerbank gelegd, hij lijken wel zusjes hè? Tuurlijk moet je hiervan houden, maar ik als beautylover en -blogger word hier zielsgelukkig van. Vriendinnen zeiden ook al dat dit echt iets voor mij is!

Je krijgt overigens de powerbank, een klein kabeltje om de powerbank mee op te laden en de dop. Het kleine kabeltje past ook op mijn Samsung Galaxy S5 mini, maar op de iPhone past hij bijvoorbeeld niet. Ik vind het handig dat hij op mijne wel past, dan kan ik hem altijd meenemen voor een noodgeval, maar als ik weet dat ik hem nodig ga hebben gedurende de dag neem ik liever de originele Samsung USB-kabel mee.PicMonkey Collage2Het werkt heel makkelijk. Je laadt de powerbank helemaal op voor gebruik; het kabeltje steek je in de kleine aansluiting en de usb-kant steek je in je telefoon oplader. Als onderweg je telefoon leeg raakt, dan stop je je eigen kabel (of het kleine kabeltje) in de grote usb-kant en de andere kant in je telefoon waar je hem normaal ook me oplaadt. Vergeet niet op de knop op het rode lipstick-gedeelte te klikken.

Er branden ook lampjes, als die rood is is ‘ie leeg, maar is hij blauw/paars dan laadt hij op. Ik hoopte oprecht dat ik mijn telefoon hier helemaal mee kon opladen, maar dat lukte helaas niet. Ik was mijn telefoon aan het opladen maar was hem tegelijkertijd ook intensief aan het gebruiken en toen laadde hij zo’n 55% op. Ik denk als je hem niet gebruikt – en het liefst ook in de vliegtuigstand zet – hij het misschien wel tot de 100% haalt.

Deze leuke lipstick is niet alleen mooi, maar is ook heel handig. Ik heb deze standaard in mijn (school-)tas zitten, want je weet maar niet. Naast mijn echte Chanel lipstick, haal ik deze ook met alle liefde uit mijn tas.

Te koop bij smartphonehoesjes.nl voor €27,95

Gebruik jij wel eens een powerbank?

2 gedachtes over “Lipstick Powerbank

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

