Photodiary 23 // Leren, MAC, Bloemen

PicMonkey CollageLaat ik maar meteen eerlijk zijn, dit was een saaie week. Ik ging naar school, leerde belachelijk veel en verder deed ik niks speciaals. Niet erg voor ’n keertje, maar je gaat het terug zien in deze photodiary. Vooral veel Instagramfoto’s, maar hey, ik neem je toch weer mee in mijn week.PicMonkey Collage1Nog even cadeautjes van mijn verjaardag op de foto zetten, ik vind het zo’n schattige spulletjes. Vooral dat tasje en bijpassend nagelvijltje vind ik te leuk! // Mascara die ik momenteel gebruik, ik vind hem best tegenvallen. Niet slecht, maar ook niet wow.PicMonkey Collage2Voor mijn verjaardag kreeg ik ook nog deze cadeaukaart van mijn oom en tante, ik twijfel of ik hem ga uitgeven bij de Ici Paris of Rituals.. // Skincare at the moment. Beide vind ik hele fijne producten, maar er komen nog reviews aan.PicMonkey Collage3Dit armbandje kreeg ik een hele tijd geleden, ik vind ‘m mooi! // Maccies, de blush New Romance en highlighter Soft & Gentle vormen een mooi duo!PicMonkey Collage4Ik had mijn eerste geplande proefwerk van het jaar, engels! Ik vergat gelukkig mijn woordenboeken niet, want de toets was iets moeilijker dan ik had verwacht. Ik heb het resultaat nog niet terug, maar ik  ben benieuwd. // Deze caramel crunch rotsjes van Lonka zijn belachelijk lekker. PicMonkey Collage5Ontbijten met saaie broodjes, niet verkeerd. // Vrijdag kwam ik thuis en had ik het helemaal gehad, want een drukke week! Ik was blij dat ik eindelijk met mijn laptop even op de bank kon liggenPicMonkey Collage6En dat ik kon lunchen met een tosti! // Zaterdag besloot ik de dag te beginnen met deze heerlijke Blueberry producten van The Body Shop. Deze geur blijft heerlijk. De rest van de dag keek ik series en leerde ik.PicMonkey Collage7De bloemetjes die we laatst kochten staan prachtig in bloei. Ik vind de roze kleur zo mooi! // Zondag ik natuurlijk Heel Holland Bakt-dag,maar wij kopen de cakejes gewoon verpakt in de winkel.

Hoe was jouw week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

