New Month // Oktober 2015

large

Ik presenteer je vandaag een nieuwe rubriek op Beautydiarynl, New Month. Ik denk dat het wel een beetje duidelijk is wat deze artikelen inhouden, ik kijk terug op de afgelopen maand en kijk de nieuwe maand tegemoet. Ik zie het de laatste tijd op verschillende blogs voorbijkomen, en het lijkt me ook wel wat. Deze zal 1 keer in de 4 weken op de zondag online komen. Vandaag de eerste maand: oktober.

September

September was een maand die best snel ging. School startte weer en zo kwam ik weer in het dagelijkse ritme. Best fijn aan de ene kant, want ik hou wel van wat ritme maar aan de andere kant miste ik de vakantie ook enorm. Vooral in het begin, ik kon wel janken. Maar inmiddels ben ik weer helemaal gewend.

Het was een fijne maand, niet heel bijzonder maar gewoon fijn. Ik deed niet veel bijzonders, maar ik kon het ontbijtje en de coffeedates met mijn beste vriendinnetje wel waarderen. Wel was ik heel moe, maar dat is te verklaren. Met m’n blog ging het wel goed, ik had nog vooruit geschreven artikelen staan en zo kwam er elke dag om precies 06.00 uur een nieuwe blogpost online.

Oktober

Oktober zal iets drukker worden denk ik. Ten eerste mijn verjaardag, ik word 17. Ook al geef ik geen feest, ik vind het toch altijd een bijzondere dag. Daarnaast is mijn lieve opa ook jarig, die we dan weer eens mogen verwennen. En als ik het goed heb komt de herfstvakantie er ook aan, yay!

Doel:

  • Hardlopen. Nu is het weer er nog geschikt voor, niet extreem koud maar ook zeker niet warm. Ik vind het eerlijk om even een rondje te rennen, maar ik kan mezelf er niet toe zetten. Ik kan alvast verklappen dat dit of ‘sporten’ vaak voorbij gaat komen in dit lijstje, maar dat moet dan maar.

Ik wil niet zo goed wat voor een doelen ik wil bereiken deze maand, ik zal er volgende maand meer over nadenken.

Wat voor een plannen heb jij voor oktober?

Afbeelding komt van weheartit.com

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

