Treacle Moon One Ginger Morning – Douchegel en Bodylotion

20150901_152053Met Treacle Moon heb ik nog niet heel veel ervaring, ik heb wel ooit een scrub gebruikt maar verder nog niks. Ik won laatst een winactie op Instagram en in dat leuke beautypakketje zaten onder andere een mini douchegel en bodylotion van dit merk, in de geur one ginger morning. Producten die ik al vaker voorbij had zien kopen op blogs en instagram, maar die ik zelf dus nog nooit heb getest. Maar nu dus eindelijk wel.20150901_152110Douchegel

Alles begint natuurlijk met de basis, zo ook met de douche/verzorgingsproducten. Wat mij betreft is dat zeker de douchegel. Het is een kleine verpakking met een handige klikdop. Je kunt makkelijk doseren en met een beetje in een douchepuf kom je al ver. Hij schuimt heerlijk en zorgt echt voor een verwenmomentje in de douche. Ik heb geen bad, maar ik kan me voorstellen dat deze douchegel zorgt voor veel schuim, maar dat heb ik niet kunnen testen natuurlijk.

Hoe leuk ziet de verpakking er trouwens uit? Ik vind de tekst zo leuk, het maakt me vrolijk. Het is vast geïnspireerd op Philosophy, maar mij maakt dat persoonlijk helemaal niet uit. De kleur is ook heel vrolijk. Ik kan me voorstellen dat als je meerdere geuren hebt, je deze heel leuk naast elkaar kunt zetten. Ik word er blij van.

Van de geur word ik heel blij, ik vind hem erg lekker. Ik vind hem moeilijk te omschrijven en ik ken ook geen vergelijkbare geur. Ik vind het een hele frisse citrusgeur, maar ergens zit er ook een warme gembergeur in. Ideaal voor in de ochtend, maar ik gebruik hem ook met veel plezier in de middag of avond.

Te koop sommige Albert Heijn filialen en de Etos voor €1,- (miniverpakking!)

20150901_152134Bodylotion

Na het douchen wil ik mijn huid graag nog verwennen met een bodylotion. Gelukkig heeft Treacle Moon daar ook aan gedacht! De douchegel maakt mijn huid niet extra droog, maar verzorgen is nooit verkeerd natuurlijk. De geur is precies hetzelfde als die van de douchegel, lekker fris.

Ook deze verpakking is heel leuk. De vrolijke kleuren en teksten maken me opnieuw blij. Maar daarnaast is de verpakking ook heel praktisch, het heeft namelijk een pompflacon. Daar hou ik van, het werkt snel, makkelijk en hygiënisch. Ideaal!

De bodylotion is voor de normale tot droge huid, maar als je echt een droge huid hebt, heb je denk ik iets meer verzorging nodig. Maar voor tussendoor of op de warmere dagen is hij ideaal. De substantie is redelijk vloeibaar en smeert makkelijk uit. Hij laat een hele kleine waas achter, maar deze verdwijnt ook weer snel. Hij trekt dan ook snel in. Fijn!

Te koop bij verschillende Albert Heijn filialen en bij de Etos voor €1,- (mini!)20150901_152231Wat een fijne producten! Ik vind de geur heerlijk, de verpakkingen zijn heel vrolijk en praktisch, de werking is goed en het kleine prijsje maakt ze alleen maar nóg leuker. Ik ben heel benieuwd naar de andere producten!

Ben jij bekend met Treacle Moon? En met deze geur?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

