It’s my 17th birthday!

large

Hiep Hiep Hoera, ik ben vandaag jarig! Niks is zo fijn als op een vrijdag (of zaterdag, of zondag) jarig zijn. En dit jaar heb ik dit geluk. Ik ga eerst naar school en ’s avonds komt er familie langs. Niet heel bijzonder, maar ik geef dan ook niet heel veel om mijn verjaardag. Daarom vier ik ook al een paar jaar mijn verjaardag niet voor mijn vriendinnen. Mijn beste vriendinnetje is natuurlijk welkom om een stukje te taart te komen eten, maar verder laat ik het rustig aan me voorbij gaan.

Afgelopen jaar is zo snel gegaan, het lijkt wel vorige maand dat ik die “mijlpaal” van 16 bereikte. Dat vind ik wel jammer, 17 is zo’n niks-getal. Zo er tussenin, maar daarom niet minder leuk. Ik ben benieuwd wat dit jaar me gaat brengen.. hopelijk veel moois!

Maar eerst ga ik extra genieten van deze dag! ❤

Ik stuur je een virtueel stukje taart en glaasje (alcoholvrije) champagne. En wens je een fijne vrijdag! XXX

Afbeelding komt van weheartit.com

8 gedachtes over “It’s my 17th birthday!

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

