Favorieten 2015 #12

20150823_100313Veel make-up producten deze keer en wat minder verzorging. Ik heb lekker geëxperimenteerd met make-up deze vakantie. Zowel qua ooglooks als lippenstiften, erg leuk. Ik herontdekte een oud palette van Essence herontdekt.

20150823_095922

Essence all about nude.. // Dit palette is al niet meer te koop in deze vorm, maar is erg geliefd bij bloggers. Ik kocht hem vorig jaar of nog langer geleden, maar droeg eigenlijk nooit oogschaduw. Sinds deze vakantie draag ik het dagelijks en ik vind dit een erg fijn palette. Mooie, natuurlijk kleuren voor een dagelijkse look. De kwaliteit is goed voor de prijs die je betaald.

Essence I ❤ Stage eyeshadow base // Onder oogschaduw dragen we natuurlijk een basis, deze van Essence had ik ook nog liggen en werk prima. De oogschaduw blijft goed zitten en trekt niet in de lijntjes. Budgettopper.

Catrice glamour doll mascara // Een oud favoriet, deze catrice mascara. Maakt m’n wimpers goed zwart, geeft volume en lengte. Blijft goed zitten door de dag heen (mits je onder de ogen goed afpoedert).

Sleek Barely there // Deze lipstick heb ik herontdekt, ooit gekocht maar niet vaak gedragen. Ik vraag me nu echt af waarom, want ik vind hem prachtig. Een perzikkleurige nudetint, die een prachtige finish geeft. Past bij verschillende oogschaduwkleuren en blushes en is goed draagbaar.

Essence dare to wear // Ik droeg nooit rode lipstick, maar deze lipstick had ik wel in mijn stash liggen. Ooit gekocht omdat ik rode lipstick wilde, maar nooit gedragen buiten de deur. Nu wel en het beviel me goed. Niet voor elke dag, maar voor zo nu en dan vind ik het erg leuk. Sowieso vind ik de kwaliteit van deze Essence lipsticks goed.
20150823_100827

Yves Rocher vitamine spray // Ondanks dat mijn review matig was, heb ik hem op de warme dagen toch vaak gebruikt. Alleen als ik make-up loos was hoor, anders blijft het niet zitten. Heel verfrissend en maakte mijn gezicht weer “schoon”.

The Body Shop mango body whip // Nadat ik twee bodylotions van TBS opmaakte, mocht ik eindelijk aan de mango geur beginnen van mezelf. En jeetje, wat is dit een lekkere geur. De substantie van deze lotions vind ik overigens perfect en als de geur dan ook nog lekker is. Jaa.. nieuwe favoriet!

Barry M Papaya // Vorig jaar gekocht, dit jaar voor het eerst gedragen. Heel mooi oranje kleurtje, lekker zomers. Ik vind de Gelly nagellaklijn van Barry M kwalitatief goed en ook deze kleur stelde mij niet teleur. Nu ik hem heb ontdekt, zal ik hem zeker vaker gaan dragen.

Hema cosmetic brush cleaner // Aangezien ik bijna elke dag wel andere blush en oogschaduw draag is dit product onmisbaar, even voor het make-uppen alles schoonmaken zodat ik met een frisse kwast een nieuw kleurtje in kan gaan. Deze cleaner doet prima wat hij moet doen, het schoonmaken van mijn kwasten en snel drogen.

Wat was jou ultieme favoriet afgelopen tijd?

 

Een gedachte over “Favorieten 2015 #12

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

