Essence Kajal Pencil – 04 White

20150822_140607Laat ik maar meteen een confession maken over dit potlood – ik dacht dat het een lipliner was. Of althans, ik heb al een lipliner in een roze nude kleur, die me heel goed bevalt en ik wilde ook een soort transparante kleur aan mijn collectie toevoegen. Deze witte kleur lag tussen de andere lipliners dus ik ging er van uit dat deze dat ook was, totdat ik hem testte en de foto’s nog eens goed bekeek. Het blijkt een kajal pencil te zijn, een oogpotlood dus. Gelukkig kan ik als beautyliefhebber altijd alles wel gebruiken en testte ik dit product op de goede manier.20150822_140614Ik testte hem dus één keer op mijn lippen, maar ik vond hem veel te romig – niet zoals dat andere potloodje. Ik kon totaal niet secuur werken en daarnaast zag het er ook lelijk uit. Tot zover dus mijn ervaring met het potloodje als lipliner – dat werkt niet.

Dan nu over tot het product als oogpotlood, ik gebruik hem op mijn onderste waterlijn, om mijn ogen groter en wakkerder te laten lijken. Daarvoor vind ik hem fijn. De punt werkt prettig, hij prikt niet en de structuur is lekker romig.20150822_140635Ik vind het potlood er leuk uitzien. De witte kleur houdt het heel clean en de zilveren letters en dop maken het typisch Essence. Ik vind het er leuk uitzien. Het potlood ligt fijn in de hand. Het is wel een klein formaat, waardoor je hem soms kwijtraakt.

De kleur is natuurlijk wit, sommige mensen vinden dit te onnatuurlijk voor de waterlijn, ik vind het zelf wel mooi. Het laat mijn oog er opener uitzien, iets dat ’s ochtends nooit verkeerd is. Er komt in een keer genoeg kleur af, ik ga meestal een paar keer over de lijn heen, maar het is snel gebeurd. Dat is prettig want dan hoef je je ogen niet te lang open te houden en gaat het meestal niet heel erg tranen. Natuurlijk blijft het lijntje niet de hele dag zitten, daar is de waterlijn te vochtig voor, maar het blijft wel enige tijd zitten.20150822_140727Al met al, ben ik tevreden met het potlood. Ook al heb ik nu nog steeds geen ‘transparante’ lipliner, ik heb nu wel een fijn wit oogpotloodje. De structuur is goed, hij werkt fijn en hij geeft een open blik. Ook blijft hij redelijk lang zitten. Voor dit kleine prijsje, zeker een fijn product!

Gebruik jij een wit oogpotlood?

Een gedachte over “Essence Kajal Pencil – 04 White

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

