Photodiary 20 // Uiteten, appelflap, plantje

PicMonkey CollageDit is alweer de 20e week dat ik jullie een kijkje in mijn leven geef, wat gaat het snel. Het was een normale week, waarin ik niet veel bijzonders deed. Zaterdagavond ging ik uiteten voor opa’s verjaardag, ik kocht een appelflap om te vieren dat het weekend was en maakte ik me weer eens uitgebreid op.

PicMonkey Collage1Vorige week ergens kocht ik deze nagellakremover van Essence. Ik heb hem 1 keer geprobeerd tot nu toe en ik vind hem wel fijn. // Een tijdje geleden kocht mijn moeder deze portemonnee voor als ze een klein tasje gebruikt, waar ik toen zei “ik gebruik toch altijd mijn grote portemonnee” kwam hij deze week goed van pas toen ik dat kleine tasje mee had. Ik vind hem ook erg leuk trouwens.PicMonkey Collage2Oma had nog deze oogmake-up remover thuis liggen, maar gebruikt hem nooit – ze draagt geen make-up namelijk. Ze gaf hem dus aan mij. // Na school met de bus naar huis. Helemaal fijn als de bus aan komt rijden als jij aan komt lopen.PicMonkey Collage3Nagellak van de week; Kardashian Beauty in de kleur Perfection. Hele mooie kleur! // Avondeten. Het ziet er misschien niet heel lekker uit, maar dat was het wel. Groentesticks, gegrilde groenten (courgette, aubergine en paprika) en lekker aardappeltjes.PicMonkey Collage4Briefje inleveren bij de administratie op school. Doordat zij een fout hadden gemaakt met de nieuwe brugklassers was de rij mega lang. // Ik had een middagje vrij (yay!) en besloot om lekker te lunchen. Stokbroodje, eiersalade en verse thee. Yum!PicMonkey Collage5Ik zit in een gezellige whatsappgroep met allemaal bloggers, wij besloten een gezamenlijk instagram account te beginnen: beautyfriends.nl // Vrijdag kocht ik na school een appelflap om te vieren dat het weekend was begonnen. Lekker!PicMonkey Collage6Zaterdagmiddag even naar de winkel met m’n moeder en we besloten ook maar gelijk om gezellig te gaan lunchen. Ik had een lekker broodje en een theetje. Ik vond het koekje bij de thee zo leuk “Different is beautiful”. // We kochten ook een mooi plantje voor het goede doel.PicMonkey Collage7Zaterdagavond gingen we met familie uiteten voor opa’s verjaardag. Ik droeg ook weer eens oogschaduw, doordeweeks heb ik er geen tijd voor maar nu kon ik weer eens lekker tutten. De tweede kleur van rechts is trouwens prachtig. // Zondag was een chill-dagje. Ik begon de dag met een maskertje en nieuwe nagellak. De rest van de dag leer ik en maak ik dit artikel.

Wat heb jij dit weekend gedaan?

Een gedachte over “Photodiary 20 // Uiteten, appelflap, plantje

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

