Opgemaakt 2015 #11

20150817_120450Ik maakte veel op deze keer, vooral veel doucheproducten. En veel van The Body Shop. Eigenlijk zijn het (bijna) allemaal hele fijne producten, maar het voelt ook heel goed om producten lekker op te maken. Ik laat je zien wat ik opmaakte, wat ik ervan vond en of ik het opnieuw zou kopen.20150817_120703

The Body Shop Tea Tree body wash // Dit product heeft me door de zomer geholpen. Ik kreeg opeens een acne aanval op mijn rug en door deze body wash is dat echt heel erg afgenomen. Tea tree is heel goed voor onzuiverheden, het is echt mijn wonderspul. Ik gebruikte het om de dag en het werd echt veel minder erg. Ik ga deze binnenkort weer opnieuw kopen.

The Body Shop Pink Grapefruit douchegel (XXL) // Na langer dan een jaar in de douche te hebben gestaan, is deze grote douchegel in de heerlijke pink grapefruit geur eindelijk op. Deze doet me echt denken aan vorige zomer, omdat ik toen veel van deze lijn gebruikte. Deze gebruikte we allemaal thuis en we hebben er dus lang mee gedaan. Heerlijke geur!

Kneipp amandelbloesem douchegel (mini) // Naast een extra grote douchegel, maakte ik ook een mini op. Een hele neutrale geur van Kneipp. Het was een zachte geur, erg lekker. Ik vond het fijn om hem te combineren met een lekkere bodybutter, want veel geuren paste hierbij. Ik zou hem niet snel in full size kopen, want ik vond hem niet heel bijzonder, maar wie weet.

Kruidvat blossom foam douche // Ik vond zo’n foam echt ideaal om mee te scheren, daar gebruikte ik deze dan ook voor. Ik vond de geur niet heel bijzonder, dus ik gebruikte hem niet echt als douchegel. De schuim was fijn en hij was lekker zacht. Wie weet koop ik deze ooit wel weer opnieuw.20150817_120855The Body Shop early-harvest raspberry bodylotion // Ik ben dol op de frambozengeur van The Body Shop, die is zo lekker zoet. Ik heb deze bodylotion dan ook met erg veel plezier opgemaakt. Ik vond de substantie erg fijn, hij trok snel in, het pompflaconnetje was handig. En die geur, zo lekker! Deze zou ik wel weer opnieuw kopen ooit (het was een special edition geloof ik, meestal in de sale te koop).

The Body Shop vineyard peach bodylotion // Tegelijk gekocht met de framboos-variant vorige zomer, en ik maakte ze ook in dezelfde week op. Deze geur vond ik ook erg lekker, maar de framboos was echt mijn favoriet van de twee. Ook hierbij geldt dat ik de substantie fijn vond, hij trok snel in en hij verzorgde mijn huid goed. Deze zou ik misschien ook wel ooit weer opnieuw kopen.

I love .. strawberries & milkshake scrub // Deze kocht ik twee jaar geleden, gebruikte hem toen een tijdje intensief maar daarna niet meer omdat ik niet meer tegen de geur kon. Ik vond dat het nu echt tijd was om hem op te maken, nu was hij tenminste nog goed. Ik kon de geur weer verdragen, maar hij is echt extreem zoet en aanwezig. Hij scrubde wel oké, maar ik zou hem niet opnieuw kopen.

The Body Shop vanilla brûlée scrub // Nog een scrub! Hier heb ik minder lang meegedaan, hihi. Hij scrubde even goed als de vorige, maar deze geur was zoveel lekkerder. Sowieso denk ik dat vanille nooit gaat vervelen, hij was ook niet extreem aanwezig, gewoon lekker. Heel fijn! Als hij deze kerst weer komt, koop ik hem misschien wel opnieuw.

20150817_121145

Timotei organic delight shampoo // Deze shampoo komt erg vaak voorbij, dat laat al zien dat ik hem fijn vind. Hij is niet heel bijzonder, hij is kleurloos en doet niet veel meer voor mijn haar dan schoonmaken, maar dat is prima. Hij is zonder SL(E)S en dat is dan ook de reden waarom ik hem steeds opnieuw koop. En hij komt van de Action, lekker budget.

Bebe relaxing care day&night cream // Ook deze crème kocht ik een hele tijd geleden, gebruikte ik een tijdje en liet hem daarna staan. Slecht! Ik maakte hem nu op en vond hem wel prima. Hij zat inderdaad tussen een dag- en nachtcrème in qua dikte, maar was voor beide prima te doen. Hij maakte m’n huid lekker zacht en irriteerde niet. Prima, maar ik weet niet of ik hem snel opnieuw zou kopen.

L’Oréal préférence high shine conditioner // Deze conditioner zit altijd in een pakje haarverf van L’Oréal en is niet los te koop. Hij maakt m’n haar extreem zacht en laat het meer shinen. Geverfd haar kan soms wel wat extra verzorging gebruiken en deze doet dat uiteraard prima. Ik gebruik het altijd met veel plezier.

H&M grapefruit wet wipes // Standaard in mijn tas: pakje wet wipes. Deze heeft helaas iets te lang in een tas gezeten die ik bijna nooit gebruik en zijn daarom uitgedroogd, gelukkig zaten er nog maar twee in. Ik kan me de geur niet meer herinneren, maar ik denk dat die wel prima was (anders had ik ze wel eerder weggegooid). De wipes van de H&M zijn altijd prima.

The Body Shop vitamin E moisture cream & night cream // Twee mini crèmes van de vitamine e lijn van The Body Shop. Ik had nog nooit iets van deze lijn geprobeerd, maar deze twee zijn me erg goed bevallen. Ik vond ze beide heel duidelijk een eigen functie hebben. De dagcrème was echt wat frisser terwijl de nachtcrème lekker dik was. Beiden erg fijn en ik ben aan het denken om deze full size aan te schaffen.

Maak jij soms ook zoveel op?

13 gedachtes over “Opgemaakt 2015 #11

  1. Wat heb je heerlijke spullen opgemaakt! Vooral de producten van the Body Shop. Vanilla brûlée is echt een heerlijke lijn en ik heb ook een Vitamine E crème gehad die mega fijn was 🙂

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

