Photodiary 18 // School, Ontbijten, Cadeautjes

PicMonkey CollageWat een week, ik kan niet anders zeggen. Aan de ene kant ging het snel, maar aan de andere kant lijkt de vakantie alweer weken geleden. Ik begon weer met school en startte dat met een gezellig ontbijtje, ik voelde me een beetje jarig door een gewonnen winactie én cadeautjes van een vriendin en in het weekend moest ik uitrusten van de week. Ik laat het je zien.

PicMonkey Collage1Ik lakte mijn nagels in een van mijn favoriete lakjes, Call Me Princess van Catrice. // Zondagavond aten we dit lekkers. Noodles met wokgroente, dit is zoo lekker.PicMonkey Collage2Dinsdag moest ik weer naar school, voor de informatie etc. Mijn beste vriendin en ik besloten om vooraf te gaan ontbijten om bij te kletsen. Ik had yoghurt met noten en gedroogd fruit, heel lekker! En een koffie natuurlijk, want dit was de eerste keer in wéééken dat de wekker me wakker maakte. Was gezellig. // In de middag besloot ik om mijn boeken te kaften, zoals je ziet koos ik voor het girly thema, roze!PicMonkey Collage3Terwijl ik aan het kaften was, stond mijn favoriete pakketjesman voor de deur. Hij kent me ondertussen en is altijd zo vrolijk: “leuke muts!” zei ‘ie op de handdoek die ik om mijn natte haren had gewikkeld. // Het pakketje was niet alleen leuk ingepakt, de inhoud was ook heel leuk! Ik won dit op instagram, dankjewel meiden!
PicMonkey Collage4Woensdag kreeg ik nog meer cadeautjes! Dit keer souvenirtjes uit Spanje van die vriendin. Zo lief! // Ik maakte ook nog een Instagram-proof foto; deze! Een leuk kettinkje en een bandana. Thanks cutie!PicMonkey Collage5Ik werd wakker ergens deze week en toen ik naar buiten keek zag ik deze lucht, stond ik dan in pyjama op mijn sloffen deze foto te maken. // Ik kwam uit school en ik had extreme honger, ik nam yoghurt met een muesli en banaan. Altijd lekker!PicMonkey Collage6Bij de Xenos kwam ik deze leuke to go beker tegen met 50% korting. Die ging mee als verjaardagscadeautje voor een vriendin. // Ik weet niet wat mijn school dacht, maar ze besloten om de eerste week al meteen de fotograaf te laten komen. Niet op tijd aangekondigd en voor een meisje kan dat wat stress opleveren. Dit was een deel van de make-up die ik droeg.PicMonkey Collage7De one ginger morning producten van Treaclemoon zijn zo fijn. De geur is heerlijk en de kwaliteit is ook goed. // Een swatchfoto van mijn nagels kan niet ontbreken natuurlijk, kijk ze shinen!PicMonkey Collage8Zaterdag was ik kapot. Ik werd redelijk vroeg wakker, keek wat afleveringen van Keeping Up With The Kardashians en daarna besloot ik dat ik nog wel even kon slapen. De rest van de middag heb ik op de bank gelegen, Netflix gekeken en thee gedronken. // Zondag moest ik dus alles doen, wat ik zaterdag niet heb gedaan. Ik begon al vroeg aan een deel van mijn huiswerk, deed m’n krantenwijkje en blogde eindelijk weer. Ik startte de dag met roggebrood en kaas, hier had ik al een paar dagen trek in, maar we hadden het steeds niet in huis. Nu wel, lekker!

Ben jij weer in je normale ritme?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

