Beautyproducten mee op vakantie 2015

20150821_093426Redelijk last-minute besloten mijn ouders en ik om toch nog een midweekje weg te gaan, niet ver, hoor gewoon in Nederland. Ik besloot om zo minimalistisch mogelijk in te pakken en het leek me leuk om je te laten zien wat ik meeneem. Ik vergat ongetwijfeld wat producten op de foto’s, maar dat vergeef je me vast wel. Ik laat het je zien.Catrice bronzer // Catrice all matt plus powder // Essence all about nude // Catrice eyebrow set // Hema eyebrow gel // Sleek Rose Gold // Essence eye pencil // Essence eyeshadow base // Catrice camouflage cream // Catrice glam doll mascara // Catrice eyeliner // Catrice reflecting concealer // The Body Shop eye pencil // Catrice eye brow pencil // Essence love me // Yves Rocher sexy pulp lipgloss // Sleek Barely There
20150821_094101Ecotools eye set // Ebelin kwastje // Real Techniques kwasten (powder – blush – expert face) // Boozy shop kwast contouren // The Body Shop tea tree face wash // Dove invisible dry deodorant // Etos dag- en nachtcrème // Garnier micellair water // Kruidvat handcrème // Yves Rocher spray // The Body Shop honeymania lipbalm20150821_094524Kruidvat Spa Secrets douche foam // L’Oréal shampoo en conditioner // Andrélon droogshampoo // Mysteriouch signature of love douchegel, bodylotion & fragrance mist

Wat is voor jou onmisbaar op vakantie?

6 gedachtes over “Beautyproducten mee op vakantie 2015

  1. Best nog wat producten heb je mee haha! Volgens mij doe ik dit zelf ook altijd wel hoor, het is meer dat je het nu uitgestald ziet liggen;)

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

