Fashion Inspiratie: Longchamp Le Pliage

PicMonkey CollageHeel lang stond een goedkopere Ted Baker tas op mijn wishlist, maar nu ik die in mijn bezit heb, heb ik een nieuwe tas op het oog: een Longchamp tas en dan om precies te zijn het Le Pliage model. Ik vind die zo mooi! Vooral de donkerblauwe (rechtsboven) vind ik prachtig. Ze kosten €80,-! Nog even doorsparen dus.

Ken jij deze tassen? Welke kleur spreekt jou aan?

 

4 gedachtes over “Fashion Inspiratie: Longchamp Le Pliage

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

