Photodiary 17 // Vakantie Zeeland, laatste zomervakantie week, rust

PicMonkey CollageWat een week! Dit is de eerste keer dat ik weer met mijn laptop op de bank zit en aan het bloggen ben, gelukkig is er voor jullie elke dag wel een artikel online gekomen. Ik was een midweekje naar Zeeland met mijn ouders, moest mijn boeken ophalen op school en dat liet me beseffen dat de vakantie nu écht aan zijn einde komt. Hierbij dus de laatste week van mijn oh zo fijne zomervakantie!

PicMonkey Collage1Ik postte deze foto op instagram, een mooi lakje van Barry M. Hiervan komt een swatch/review online binnenkort. // Maandag vertrokken we naar Zeeland, ik dacht dat ik alles had gepakt maar bij mijn laatste ronde door het huis gooide ik nog allemaal spullen die ik was vergeten in mijn tas. Met een overvolle handtas zat ik in de auto.PicMonkey Collage2De nagellak die ik afgelopen week droeg; Essie Mint Candy Apple. Hiervan wist ik tenminste zeker dat hij het tot het weekend redelijk goed zou uithouden. // Redder in nood; mijn lipstick powerbank! Ideaal voor in de auto.
PicMonkey Collage3Toen we maandag in de namiddag aankwamen en we boodschappen hadden gedaan ploften we neer op de bank. In mijn pyjama. Rust! // Elke avond vaste prik; de slimste mens. Ergens vind ik het doodsaai, doe mij maar een slechte reality serie, maar ik vond het toch wel leuk om dit seizoen te volgen. PicMonkey Collage4Ik heb absurd veel brood gegeten deze week. Ik hou zo van stokbroodjes. Met salade of ei, heerlijk!PicMonkey Collage5Terrasjes! Het liefst kies ik voor een ice tea, maar een fanta blijf ik ook lekker vinden. En water natuurlijk, dat is altijd goed. De eerste foto is van Brugge, de laatste twee van Blankenberge.PicMonkey Collage6In Blankenberge roken mijn moeder en ik de heerlijke wafels en konden we de verleiding niet verstaan. Want als je in België bent, kan een wafel niet ontbreken. // Standaard ontbijtje deze week: stokbroodje met jam en een lekker kopje thee. De tekst bij instagram was “Breakfast for one”.PicMonkey Collage7Ik vond dit suikerzakje zo schattig! Er zat ook een bijpassend koekje bij met de tekst “Enjoy this one, you only get one”. En het matcht bij mijn nagellak. // Elke avond las ik voor het slapen gaan nog eventjes een tijdschrift in bed, de Marie Claire is niet mijn favoriet.PicMonkey Collage8Brugge, wat ben je mooi! Ik merk dat het allemaal een beetje doorheen loopt, maar dit was de dinsdag. // We sliepen in Breskens, een plaatsje in Zeeland waar we al vaker zijn geweest. Dit is het strand, waar we woensdagavond even heen liepen, want het was natuurlijk geen zon-zee-strand weer, helaas. Ik heb nog meer omgeving foto’s gemaakt, maar daar komt volgende week ergens een aparte blogpost over.PicMonkey Collage9In ons tuintje stonden deze bloemen, ik vond ze heel mooi! Ik vond ze ook een mooie achtergrond voor beautyproducten. // Het all about nude palette van Essence gebruikte ik dagelijks. De kleur rechtsboven op het bewegend ooglid en de middelste kleur van de onderste rij in de arcadeboog. De highligter (links boven) in de binnenste ooghoek en onder het wenkbrauwpot een (winged) eyeliner erbij, een goeie laag mascara en je ooglook is af! // Geur van de week; Love Spell van Victoria’s Secret. Ik maakte deze foto tussen regenbuien door, ik moest en zou deze foto hebben. PicMonkey Collage10De eettafel diende als make-up tafel, niet zo fijn als mijn eigen make-up plekje thuis, maar prima te doen. // Al mijn spullen paste in een grote boodschappentas, ik had dan ook zo minimalistisch mogelijk gedaan. Normaal ben ik iemand die snel denkt “als ik dit shirtje ook meeneem, heb ik de keuze”, maar nee, dit keer niet. En dat werkte heel goed!PicMonkey Collage11We gingen naar Babelutte, een chocolade/snoepwinkel. Het rook daar zo lekker! En wat zag alles er heerlijk uit. // We kochten voor mijn opa een doosje bonbons en voor mijn oma de Babelutte snoepjes. Om ze te bedanken voor alles wat ze voor ons doen, maar ook gewoon als een cadeautje.PicMonkey Collage12Toen we vrijdagmiddag thuis kwamen ging ik eerst mijn boeken halen op school, vreselijk om weer terug te zijn maar ook fijn om een paar vriendinnen weer te zien. Toen ik terugkwam waste ik mijn kwasten. Ze zijn weer heerlijk schoon! // Deze combinatie heb ik de hele week gebruikt, de fijne amandelbloesem douchegel van Kneipp in combinatie met de honeymania bodybutter van The Body Shop. Heel zacht en bloemig.PicMonkey Collage13Zaterdag en zondag was ik kapot. Heerlijk rustig aan doen, series kijken, blogs lezen, etc. // En natuurlijk mijn nagels voorzien van een nieuwe kleurtje, een van mijn favorieten: Call Me Princess van Catrice.

Was dit ook je laatste vakantieweek? Of ben je al begonnen met school/werk?

4 gedachtes over “Photodiary 17 // Vakantie Zeeland, laatste zomervakantie week, rust

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

