Favorieten 2015 #11

20150806_092648Best wel wat make-up producten deze keer en wat minder verzorgingsproducten. Soms heb je dat. Ik ontdekte een goeie lipcombinatie voor gladde lippen, een fijne kwast en wat oude favorieten. Ik laat het je weer zien.20150806_092811Andrélon intensief voedende crème voor droog- en kroeshaar // Ik zou niet zeggen dat ik kroeshaar heb, maar ik heb slag/krullen en daar is deze crème ook heel geschikt voor. Ik heb vrij dik haar en ik gebruik maximaal 2 pompjes in de punten zodat mijn haar niet vettig wordt. Mijn haar valt mooier en is minder ‘poofy’.

Essence – // Een heel mooi blauw/groen lakje. Ik vind de kleur mooi en de finish heel tof. Over de kwaliteit van Essence ben ik wat minder te spreken, maar dat neem ik maar voor lief.

The Body Shop Early-Harvest raspberry eau de toilette // De frambozengeur van tbs vind ik sowieso heerlijk! Deze eau de toilette is de finishing touch na de douchegel en bodylotion (of butter). Heerlijk!

Boozybrush b03 Angled Brush // Een hele fijne (budget) kwast om je gezicht mee te contouren. Ik gebruik hem om met bronzer te shapen en daar moest ik eerst heel erg aan wennen omdat deze kwast vrij ‘hard’ is maar nu ik hem door heb vind ik hem heel fijn! Ik kan er heel precies mee werken. 
20150806_093037
Sleek – Rose Gold // Deze blush is een all-time favourite (zie de pan!), maar zeker in de zomer is dit een pareltje. De roze kleur, de gouden glans, hij is gewoon perfect!

The Body Shop honeymania lip balm // Deze lippenbalsem vind ik sowieso heel fijn. Hij is heel vettig en maakt m’n lippen extreem zacht. Maar in combinatie met …

.. Lush bubblegum lipscrub // is hij helemaal perfect! Deze lipscrub (die naar hele zoete bubblegum ruikt) maakt m’n lippen velletjesvrij en super zacht. Met deze combinatie zit de meest matte lipstick nog heel mooi.

Catrice lipstick – Pink A Berry // Ik deed deze lipstick laatst weer een keertje op en ik dacht “hey, wat is deze mooi eigenlijk!”. Ik was hem een beetje vergeten, maar ik heb hem nu weer helemaal herontdekt. Mooi kleurtje, mooie finish, zit mooi. Top!

Wat is jouw favoriet deze maand?

8 gedachtes over “Favorieten 2015 #11

  1. Leuke favorieten. Ik gebruik altijd die van Andrelon zo fijn is die!
    Ik heb een leuke giveway op mijn blog zou het leuk vinden als je meedoet 🙂

    XxX

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

