Back To School 2015-2016 // Schoolspullen

20150806_110246Ik ga naar 5VWO, dus schoolspullen kopen is steeds minder nodig. Ik heb nog zo veel van vorige jaren, dat ik bijna niks meer hoef te kopen. Ik heb (tot nu toe) dit jaar alleen een agenda gekocht. Toch wil ik je nog even laten zien wat ik voor ’n schoolspullen ik dit jaar heb.

Notitieboek (hema, vorig jaar, maar dit jaar hebben ze deze ook) – Ik heb alleen een A4 notitieboek bij me om aantekeningen te maken, samenvattingen te maken, etc. Ik gebruik deze voor alle vakken en orden het wanneer ik ze eruit haal. // Schriftjes (hema, vorig jaar, dit jaar hebben ze denk ik andere kleuren/thema’s) – voor elk vak een eigen schriftje waarin ik opgaven en huiswerk maak. Ik heb sinds vorig jaar de kleine schriftjes, zodat ze in het boek passen. // Agenda (hema) – ik vond de agenda’s vorig jaar iets leuker. Ik koos voor deze dit jaar, met de gele kleur. Vanbinnen is ‘ie neonroze. Ik denk dat ik in de voorkant een fotocollage ga doen, iets persoonlijker en leuker.

 

 

20150806_110020Kaftpapier (hema, vorig jaar, hebben ze dit jaar ook) – vorig jaar schakelde ik op het laatste moment nog over op de “pastel”kleurtjes. Dit jaar gebruik ik gewoon deze roze kleur. Lekker meisjesachtig!// Etiketten (hema, vorig jaar, dit jaar hebben ze andere kleuren denk ik) – om op de schriften/boeken te plakken. // Rekbare kaften – dit is het thema dat ik vorig jaar (en stiekem ook nog dit jaar) heb. Voor de boeken waarbij het kan, gebruik ik het liefst een rekbare kaft. Want dat gaat sneller.20150806_110648Pennenmap (hema, vorig jaar) – meestal heb ik een nieuwe etui nodig, maar deze is nog heel en ook nog best netjes dat ik hem nog een jaar gebruik. Hij heeft een schattig perzik-kleurtje. // Inhoud (hema, action) – onmisbare spullen in je etui. // Markers (hema) – I looooove highlighters. Ik markeer alles. De roze zit niet meer in dit tasje omdat ik die al in gebruik heb.

Wat voor een ‘thema’ heb jij?

Een gedachte over “Back To School 2015-2016 // Schoolspullen

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

