Past weeks 2015 #8

large-3

Ik vertel je op deze zondag, die als het goed is nog in de meesten hun zomervakantie valt, over mijn gedachtes, momenten, etc. van afgelopen weken. Lees je weer gezellig mee?

Loving & liking // Series kijken! Elke week de nieuwe PLL aflevering. Het laatste seizoen van HIMYM staat sinds begin augustus op Netflix dus die ben ik aan het kijken en daarnaast kijk ik ook nog New Girl.

Enjoying // De vakantie natuurlijk! Zowel de luie, make-uploze thuisdagen als de momenten dat ik de deur uitga om leuke dingen te doen. De rust bevalt me wel!

Wanting & wishing // Als het goed is komt er nog een dagje Amsterdam deze vakantie en ik wil zooo graag nieuwe Kiko producten.

Bought // Ted Baker make-uptasje, Lush lip scrub & Kruidvat shower foam.

Heard // Niks bijzonders volgensmij. Ik hoorde in de bus een gesprek tussen twee oude mensen die het erover hadden dat het oud worden soms best eenzaam is. Ze deden er heel luchtig over, maar mijn hart breekt dan. Ik hoop oprecht dat mijn opa’s & oma’s zich nooit eenzaam hoeven te voelen.

large

Reading // Ik kocht een tijdje geleden een paar tijdschriften maar ik heb ze nog lang niet allemaal gelezen. Toch maar eens gaan doen!

Watching // Dit heb ik net al een beetje beantwoord. Ik kijk ook nog The Middle, Melissa & Joey & 8 Simple Rules op tv. En Magic Mike XXL in de bioscoop!

Laugh // Om de vakantieverhalen van een vriendin.

Thought // Niks!

Annoyed // Ook niks eigenlijk.

Food & drinks // Bananencake & donuts. Oooh zo lekker!

Hoe gaat het met jou?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

