Back To School 2015-2016 // Schooltassen

PicMonkey CollageSchooltassen zijn noodzakelijk als je naar school gaat. Veel brugklassers beginnen met een rugzak, ik heb dat zelf nooit gehad. Ik heb al veel schooltassen versleten, ik had meestal een goedkope die na een tijdje kapot ging. Ik ga meestal voor een handtas, omdat ik de persoonlijk toch het leukste vind. Maar je kunt natuurlijk altijd voor de vertrouwde rugzak gaan (zolang hij maar niet té groot is!) of zo’n schoudertas. Het belangrijkste is dat jij er blij mee bent en dat hij praktisch is natuurlijk. Hierboven heb ik als inspiratie 4 tassen gekozen.

Wat voor een schooltas heb of had jij?

 

3 gedachtes over “Back To School 2015-2016 // Schooltassen

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

