Shoplog // Boozyshop

IMG-20150722-WA0004Soms heb ik de behoefte om iets nieuws uit te proberen, qua make-up, dan gaan m’n handen kriebelen om lekker met make-up te spelen. Dit keer had ik dat met oogschaduw, op instagram, youtube en andere blogs zie ik de mooiste oogschaduwlooks voorbijkomen. Ik ben zelf echt een noob wat dat betreft, daar moet verandering in komen. Daarom bestelde ik een tijdje geleden wat producten bij Boozyshop (die overigens een hele goede service hebben!), ik laat je nu zien wat.

IMG-20150722-WA0005Boozycosmetics brushegg (€2,50) // Een schattige eitje om je kwasten mee schoon te maken, ik kon het niet laten om deze in m’n te stoppen. Ik koos de roze kleur. Ik was m’n kwasten met babyshampoo gewoon op mijn handen, maar dit eitje zou dat makkelijker moeten maken. Ik heb hem wanneer ik dit schrijf nog niet geprobeerd.

Boozybrush Angled Blush Brush (€5,50) // Dit was een cadeautje, zo lief! Als je voor meer dan €30,- bestelt krijg je er een cadeautje bij, ik kreeg deze kwast. Ik was zo blij toen ik hem zag, ik zocht nog een ‘hardere’ kwast om mee the contouren. Ik heb hem al gebruikt en ik vond hem best fijn.

Ecotools Essential Eye Set (15,99) // En natuurlijk de kwasten waar de hele bestelling om draaide! Ik kocht een set, want ik had maar één basic oogschaduwkwast, dus het leek me handig om meteen een set te kopen waarmee ik een complete look kon maken. Ik wilde die van Real Techniques, maak koos uiteindelijk voor deze van Ecotools. Ik heb hem al gebruikt en ben tot nu toe best tevreden.IMG-20150722-WA0006W7 In The City Palette (5,99) // Oogschaduw had ik al, maar nog niet heel veel. Ik had veel goede dingen gehoord over W7, daar wilde ik wel twee paletten van kopen. Als eerste koos ik voor een basic, matte variant. De pigmentatie valt een beetje tegen op de swatches die ik maakte (komt snel online bij de review), maar ik heb hem nog nooit op m’n ogen gebruikt, dus ik ben benieuwd.

W7 In The Nude Palette (8,99) // En een heel mooi palette waar ik heel benieuwd naar was. De dupe van Urban Decay Naked 3. Roze tinten maar ook bruine tinten. Zowel matte als glans, dit leek me een goed palette om verschillende looks mee te maken. Ik heb hem al gebruikt en ik ben er best positief over.

Van alle producten kunnen jullie een review verwachten!

Ben jij bekend met Boozyshop? Hoe goed ben jij met oogschaduw?

2 gedachtes over “Shoplog // Boozyshop

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

