Fashion Inspiratie // Crop Tops

PicMonkey CollageDe crop top trend die we vorig zagen is nog niet voorbij dit jaar. Ik vind het zelfs dit jaar leuker dan vorig jaar, ik heb het idee dat ze iets langer zijn, een soort naveltruitjes zoals ze dat in de ’00 noemden. Ik koos een paar exemplaren uit die ik je in bovenstaande collage laat zien.

Draag jij crop tops?

 

2 gedachtes over “Fashion Inspiratie // Crop Tops

  1. Wat een leuke tops! Zelf draag ik wel cropped tops maar dan alleen in combinatie met een hoge rok of high waisted short/broek!

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

