Back To School 2015-2016 // Schoolagenda’s

PicMonkey Collage2

Schoolspullen kopen vind ik leuk om te doen, toch stel ik het altijd uit tot de laatste weken van de vakantie waardoor ik niet meer alle keuze heb. Agenda’s zijn een belangrijk onderdeel van je spullen, die moeten het hele jaar meegaan. Ik kies zelf altijd een redelijk goedkope en eenvoudige, die wel een leuk kleurtje heeftΒ en niet na twee weken al uit elkaar valt.Β Ik heb zes exemplaren voor je op een rijtje gezet.

PicMonkey Collage1

 

Wat geef jij meestal uit aan een agenda? Waar let jij op?

5 gedachtes over “Back To School 2015-2016 // Schoolagenda’s

  1. Bij zo’n agenda zat ik toch vaak rond de €8 euro, want ik wilde altijd graag zo’n agenda waar je eigen foto’s kon insteken en zelf wat kon opleuken πŸ˜€
    Die van de Hema zijn telkens heel leuk! πŸ˜€

  2. Ik heb zelf nu een Moleskine agenda gekocht voor het eerst – heel blij mee maar wel duur helaas! Ik vond die van Style Scrapbook oook erg leuk πŸ™‚

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

