Opgemaakt 2015 #9

20150720_093535Vorige keer heb ik volgensmij overgeslagen, maar deze keer is hij er weer. Ik maakte de basics weer op, een douchegel, twee mascara’s, een body scrub, … Ik laat het je zien en vertel kort over elk product wat ik ervan vond.20150720_093637Kruidvat wattenschijfjes // Ik maakte twee pakjes wattenschijfjes op. Zoals elke maand eigenlijk. Ik maakte zowel de ‘normale’ als de ‘maxi’ varianten op. Beiden gebruik ik dagelijks en zijn prima.

Ebelin Cosmetische wattenstaafjes // Nog zo’n product dat elke keer weer voorbij komt, alleen zijn ze deze van Ebelin, uit de Duitse DM. Ik vond ze erg prettig om make-up foutjes mee te corrigeren. Als ik weer eens bij de DM ben, neem ik ze zeker mee.

20150720_093818MaxFactor False Lash Effect Mascara // Een groot favoriet, deze mascara. De kleur was diepzwart, hij gaf veel volume, maar geen spinnenpoten. Ik vond hem vooral in combinatie met een lengte mascara heel goed. Hij bleef ook goed zitten. In de aanbieding wil ik deze zeker weer eens opnieuw kopen.

Catrice Glamour Doll Waterproof Mascara // Nog een mascara die ik al heel lang had liggen. Ik gebruik zelden een waterproof mascara, alleen als het echt nodig is. Deze was dan ook niet meer goed. Ik vond het wel een goede mascara: lengte, krul, volume, zwarte kleur. Maar wel heel natuurlijk. En waterproof. Als ik weer een waterproof mascara nodig heb, is dit een goede kandidaat.

L’Action neusstrip // Ik heb aardig wat mee-eters op mijn neus, daarvoor gebruikte ik weer eens een neusstrip. Helaas werken die dingen nooit bij mij, deze ook weer niet. Jammer. Ik heb er nog liggen, die zal ik wel opmaken, maar nee, ze zijn geen succes.
20150720_093920Dove Invisible Dry Deodorant // Een van mijn favoriete deodorants. Die gebruik ik bijna elke dag en gaat daarom vaak op. Tijdens de warmste dagen combineerde ik hem met een roller en spoot ik door de dag heen nog even bij. Dan werkte hij prima. Hij laat minder strepen achter dan een normale deodorant.

The Body Shop Vinyard Peach Body Scrub // Ik baal dat deze scrub op is, hij was namelijk heel fijn. Een crème body scrub die goed scrubde maar door de crème ook lekker zacht was. En die geur, die is heerlijk. Hele fijne scrub.

Balea douchecrème // Een budget showercream is altijd welkom. Deze van Balea had een lekkere geur, verzorgde goed en was fijn in gebruik. Ik zou hem zo weer kopen.

Wat heb jij allemaal opgemaakt?

2 gedachtes over “Opgemaakt 2015 #9

  1. Ik gebruik ook altijd de wattenschijfjes van de Kruitvat, erg prettig. Leuk om te zien wat er in een maandje opgegaan is.

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

