The Body Shop Colour Crush Nails – 120 Relish The Moment

20150717_112152The Body Shop is een van mijn favoriete merken, zeker wat (lichaams-)verzorging betreft. Al sinds december heb ik deze rode nagellak uit de Colour Crush nagellaklijn in mijn bezit, die de naam Relish The Moment heeft. Ik dacht dat ik hem al had gereviewd, maar blijkbaar heb ik dat niet. Dus bijdeze.20150717_112219Het potje vind ik niet heel spannend, gewoon rond en met een zilveren dop. Niet lelijk, maar simpel. De nagellak heeft een normaal kwastje, niet heel groot maar ook niet klein, gewoon gemiddeld. Prima, dat soort kwastjes vind ik altijd wel fijn. De dop ligt fijn in de hand. De lak verdeelt zich goed over mijn nagels. Lakken gaat snel.

Eigenlijk was hij na één laagje al dekkend genoeg, maar ik doe zelf altijd nog een tweede laagje eroverheen, zeker als ik alle tijd heb. Mocht je maar even de tijd hebben, dan is het natuurlijk ideaal als een nagellak in één laag al dekt. De droogtijd is normaal, niet heel snel maar ook niet langzaam.20150717_112116De finish is zoals de meeste lakjes hebben, glanzend. Dat is altijd prima, vooral bij zo’n basic rode lak. Want dat is de kleur, gewoon rood. Een kleur dat bijna iedereen wel in zijn stash heeft (denk ik) en altijd kan. De houdbaarheid vond ik ook een dikke prima, hij heeft zo’n 4 dagen op m’n nagels gezeten zonder een erge chip te vertonen. Top!

Ik ben erg positief over xxx van The Body Shop. Het is geen bijzonder lakje, de kleur is mooi rood, het kwastje en de nagellak zijn gemiddeld en het potje heeft ook niks spannends. Maar dat is prima, want de kwaliteit is goed en de houdbaarheid heeft me positief verrast. Er zijn goedkopere alternatieven, maar dit is ook een aanrader.

Te koop bij The Body Shop (online en in de winkel) voor €6,-

Ben jij bekend met de nagellak van The Body Shop?

 

 

 

3 gedachtes over “The Body Shop Colour Crush Nails – 120 Relish The Moment

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

