Past weeks 2015 #7

largeHet voelt als een eeuwigheid geleden dat ik een Past Weeks artikel plaatste, maar deze keer is hij er weer. Ik laat je mijn gedachten, gekochte spulletjes, eten en nog meer zaken weten. Lees je gezellig mee?

Loving & Liking // Rust. Dit woord omschrijft hoe ik me voel. Het is natuurlijk vakantie en daar was ik echt aan toe. De laatste maand school was zo hectisch en druk. Ik hou het bij rust.

Enjoying // Leuke dingen doen! Afgelopen week heb ik onder andere afgesproken met drie vriendinnen en ben ik nog een dagje gaan winkelen met m’n beste vriendinnetje. Ik geniet er zo van.

Wanting & wishing // Ik wilde mijn eerste MAC lipstick kopen als beloning voor mezelf dat ik het jaar succesvol heb gehaald, ondanks alle tegenslagen. Maar aangezien ik nog niet in een MAC store ben geweest, staat dat nog steeds op de wishlist.

large-2

Bought // Ik kocht een paar make-upjes bij Kruidvat, plaatste een bestelling bij Boozyshop en ik kan nog een rekening van de H&M verwachten. Oeps!

Heard // Dat ik volgend jaar toch naar VWO5 mag. Oh, en dat Kourtney Kardashian & Scott Disick nu echt uit elkaar zijn. Dat brak m’n hart, ik vond hun ondanks alles zo’n leuk koppel. Ik hoop dat dit drama in het volgende seizoen van KUWTK komt.

Reading // Veel blogs! Ik ben alle ongelezen artikelen van bloglovin’ aan het inhalen. Yay!

Watching // Verschillende films: The Bling Ring, The Oranges en Love Happens. Ik vond vooral The Oranges met Leighton Meester (aaaah!) leuk. Maar die andere twee zijn ook wel een aanrader. Verder kijk ik bijna dagelijks oude afleveringen van Keeping Up With The Kardashians (met Scott dus, awh!), The Middle, Friends en 8 Rules To Date My Teenage Daughter, The Big Bang Theory. En ik keek de Series Finale van Two And A Half Men, die ik heel erg vond tegenvallen!large-3Laugh // Ik lachte vooral om de kleine dingen afgelopen tijd. Ik probeer bewust van alles te genieten en vaak gaat dat gepaard met een glimlach.

Thought // Pfoe, ik weet het niet zo goed. Niks bijzonders denk ik.

Annoyed // Aan mensen in de bus. Er kwamen twee moeders met hun grote kinderwagens binnen en dan kijken ze mensen die op die plek zitten waar je die ruimte hebt met zo’n chagrijnige blik aan. Daar kan ik echt niet tegen, je kunt toch vriendelijk vragen of die mensen ergens anders willen gaan zitten? Deze mensen deden dat dus maar uit zichzelf en vervolgens staan die moeders half in het middenpad, zodat niemand meer langs kan. Ik snap dat het onhandig is, ook voor die moeder zelf, maar je kunt dat best vriendelijk oplossen zoals de meesten dat doen.

Done // Ik ben lekker vooruit aan het bloggen, kijk series, probeer te gaan hardlopen en onderneem leuke dingen.

Food & Drinks // Ik at laatst ergens een broodje groente, dat verrassend lekker was.

Erger jij je ook wel eens aan mensen in de bus?

2 gedachtes over “Past weeks 2015 #7

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

