Kardashian beauty nagellak – Perfection

20150607_163711De Kardashians zijn mijn guilty pleasure, nee eigenlijk meer dan dat, ik ben echt fan van ze. De hele Kardashian-Jenner familie vind ik geweldig. Al maanden wilde ik iets van Kardashian Beauty bestellen, de lipglosses stonden hoog op m’n lijstje, maar steeds hield iets me tegen. Toen ik bij bol.com een MacBook hoes moest bestellen, bestelde ik maar gelijk een nagellak mee – Perfection.20150607_163803Het nagellakpotje ziet er erg leuk uit. Classy, speels en een beetje fout door de gouden letters. Ik houd er wel van en ik vind het ook echt bij de Kardashians passen. De witte dop past goed op het potje, het sluit goed. 

Het kwastje is heel basic, niet te klein maar ook niet te groot. Gewoon prima eigenlijk. Met twee laagjes heb ik m’n nagels voorzien van een mooi kleurtje. Het lakken gaat lekker snel. Het drogen gaat ook op een normaal tempo, niet heel snel maar ook niet heel langzaam, ook prima.20150607_163825Het is een oranje kleurtje, met een soort perzik tint erdoorheen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kleur iets anders had verwacht, in het echt valt hij iets meer oranje uit dan dat ik dacht toen ik hem bestelde. Maar dat maakt niet, want het is nog steeds een mooi, felle zomerkleur!

De kwaliteit viel me echter een beetje tegen, na 3-4 dagen was hij al aardig gechipt. Jammer, want voor dit geld kun je ook een Essie lakje kopen die een betere kwaliteit heeft. De finish bleef overigens wel mooi, hij bleef mooi creamy.

Ik heb gemengde gevoelens over deze nagellak van Kardashian beauty. De kleur is top, hij brengt fijn aan en ziet er gewoon mooi uit. Maar de houdbaarheid viel me een beetje tegen voor het geld dat je neerlegt. Toch ga ik hem met veel liefde gebruiken en denk ik maar aan de mooie Kardashian zussen als ik hem draag.

Kardashian Beauty nagellak is o.a. te koop bij bol.com voor €9,99

Ben jij bekend met Kardashian Beauty?

 

3 gedachtes over “Kardashian beauty nagellak – Perfection

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

