Photodiary 6 // Coffeedate, PLL, verjaardagen

BANNER

Alweer een week om, deze week is voorbij gevlogen! Ik had maar weinig les, ben koffie gaan drinken met ’n vriendin, had een verjaardag, ben gaan lunchen met m’n moeder, vierde de verjaardag van een vriendin op school. Allemaal leuke dingen, die ik graag met je deel!

Door een inplan-foutje is deze gisterochtend ook al online geweest. In de middag kwam ik hier pas achter en toen heb ik hem offline gehaald. Mocht je hem gisteren al gelezen hebben, de laatste 4 foto’s zijn nog toegevoegd.


PicMonkey Collage1

Nagellak van deze week, Perfection van Kardashian Beauty! Toffe kleur, kwaliteit viel me wat tegen. // Zondag stond in het teken van de puntjes op de i te zetten voor een verslag dat ik moest inleveren. Als deze niet goed was, ga ik sowieso niet meer over. Ik leverde zaterdag alvast een versie in, maar zondag paste ik hem nog een beetje aan en leverde de definitieve versie in. Fingers crossed!PicMonkey Collage2

Maandag ging ik ’s middags koffie drinken met een vriendinnetje, ik nam er een lekkere blueberry muffin bij. Genieten & gezelligheid! // Jaaa eindelijk is het nieuwe seizoen van Pretty Little Liars begonnen. Dinsdag had ik ’s ochtends vrij en startte ik de dag met aflevering 1. Ik vond hem ZO goed. Ik leef de komende 9 weken van dinsdag tot dinsdag denk ik..PicMonkey Collage3

Ik ben alvast begonnen met leren voor de proefwerkweek die er weer aankomt. Samenvatten, doorlezen, markeren, en opnieuw. Zo gaan m’n komende weken er uit zien. Op de foto zie je geschiedenis trouwens. // Woensdag had ik ’s ochtends les en daarna had ik een paar vrije uurtjes. Mama en ik besloten gezellig te gaan winkelen en te lunchen. Ik nam een kaastosti. ’s Middags had ik eigenlijk nog een uurtje les, maar daar ben ik niet heengegaan. Blijkbaar had de rest van m’n klas ook dat idee, want er zaten maar een paar mensen. Ik voel een middag nablijven aankomen…PicMonkey Collage4

Pyjamabroek, shirtje & Macbook. Zo lag ik er de afgelopen dagen bij. Leren, beetje bloggen, serie kijken… // ’s Avonds had ik de verjaardag van m’n moeder petekindje. Zijn zus is een van mijn beste vriendinnen en we besloten om meteen een van zijn cadeautjes uit te proberen, vier op een rij. De reisversie.PicMonkey Collage5

Bij een verjaardag hoort natuurlijk taart! YUM! Ik had een hele gezellig avond, we hebben lekker bijgekletst, gelachen & gegeten! Liefde voor m’n “extra familie”! // Ik ben zo iemand die vriendinnen altijd van alles laat kopen omdat ik het fijn vind, daar is deze bb cream een voorbeeld van. Favoriet bij mij, maar m’n beste vriendin vond hem toch niet zo fijn (paste niet bij haar huid) dus gaf ze hem aan mij. Nu heb ik wel een vrijwel nieuwe bb cream hihi!PicMonkey Collage6

Vrijdag was een vriendin jarig. In de pauze ging ik met 2 andere vriendinnen kinderchampagne (want ja, we zijn nog geen 18) kopen die we de pauze erna met onze vriendinnengroep deelde. Altijd leuk om midden op het schoolplein beginnen te zingen! // Papa maakte deze zomerse salade met aardappel, sla, boontjes, erwtjes en een of andere dressing. Best lekker!

PicMonkey Collage7

Zaterdag gebruikte ik alleen deze make-upjes, heel basic en neutraal. Ook wel eens fijn. // Ik ging namelijk spontaan joggen met een vriendin. Het is toch nog net iets te ver buiten m’n comfort zone om zonder make-up naar buiten te gaan. PicMonkey Collage8Na een uurtje gezellig gejogd te hebben, liep ik door naar de Lidl om een paar boodschapjes te doen. Ik kocht iets voor het avondeten (wortelstamppot), chips voor ’s avonds en een broodje. Het was echt lekker weer. // Zondag bleef ik belachelijk lang ik bed liggen en kwam ik ’s middags eindelijk op gang. Ik werkte aan school (boekverslagen) en aan m’n blog.

Heb jij ook zo genoten van dit weer?

 

Een gedachte over “Photodiary 6 // Coffeedate, PLL, verjaardagen

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

