Rimmel 60 seconds Rita Ora nagellak // 450 Daisy Days

20150531_094251

Gele nagellak – you love it or you hate it. Ik persoonlijk heb ik gemengde gevoelens bij, de ene nagellak is té geel, maar de ander is precies goed. En dat laatste is deze nagellak van Rimmel, uit de Rita Ora collectie. Ik laat je de swatch zien en vertel je waarom dit de perfecte gele nagellak is voor de zomer.

Deze vrolijke nagellak draagt de vrolijke naam Daisy Days, heel toepasselijk en leuk. De verpakking is verder zoals alle Rimmel 60 seconds nagellakken hebben, niet heel groot, rond en een zwarte dop. Deze dop is alleen voorzien van Rita Ora’s handtekening en madeliefjes. Leuk detail!

20150531_094319

Het kwastje is breed, misschien wel iets te voor de dunnere nagels. Verder is de substantie wel fijn en lakt hij prettig. Dat brede kwastje is geen groot probleem en ik denk zelfs dat sommige meiden dit kunnen waarderen.

Ik had drie dunne laagjes nodig om hem goed dekkend te krijgen, twee laagjes had gekund maar ik vond het net niet goed genoeg. Ik kwam er pas later achter dat deze lak van de 60 seconds lijn is, dus hier heb ik niet heel goed opgelet. Ik vond de droogtijd goed te doen, maar 60 seconde, dat niet. Hij heeft zo’n 5 dagen op m’n nagels gezeten met hier en daar wat tipwear. Hierna kwamen de grote chips en was het tijd voor een nieuw kleurtje.20150601_163618De kleur is geel, goh. Niet een BAM in your face geel, maar ook geen pastel geel. Wat mij betreft zit hij er precies goed tussenin. Hij lijkt op m’n nagels wel ietsjes feller/donkerder dan in het potje, houd hier dus rekening mee. De lak heeft een normale finish, gewoon glanzend, zonder poespas, prima!

Ik ben blij met dit vrolijke kleurtje. Voor mij is dit de perfecte gele kleur, die ik met liefde heb toegevoegd aan m’n stash. De kwaliteit is goed en de naam maakt me blij. Er zitten nog meer mooie kleuren in deze Rita Ora collectie, die ik zeker nog wil gaan bekijken. Maar voor nu heb ik er een favoriet bij deze lente en zomer!

Te koop bij diverse drogisterijen voor €3,99

Wat vind jij van gele nagellijk? Do you love it or do you hate it?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

