Opgemaakt 2015 #7

20150531_104720

Ik maakte niet zoveel op deze week, eigenlijk vooral de basics. Watjes, shampoo & wattenstaafjes. Ik gooide een micellair water weg en maakte een TBS scrub op. Ik vertel je meer over deze producten.

 

20150531_104753

 

Kruidvat wattenschijfjes // Basics die ik vaak opmaak. De normale watten schijfjes van Kruidvat. Budget en prima!

Ebelin cosmetic wattenstaafjes // Deze gebruikte ik voor het eerst, de wattenstaafjes om make-up foutjes mee te corrigeren van het Duitse DM merk Ebelin. Ze hadden een leuk roze kleurtje en werkte prima! Ik heb nog een doosje staan.

20150531_104849

 

Lavera sensitiv shampoo // Nog een product uit Duitsland (DM). Een shampoo van Lavera. Voor de gevoelige hoofdhuid. Zonder SL(E)S. Hij is kleurloos en heeft ook geen aanwezige geur. Schuimt zoals de meeste SL(E)S-vrije shampoos niet heel goed, maar maakt m’n hoofd wel lekker schoon. Deze koop ik als ik hem tegenkom zeker opnieuw!

Garner micellair reinigingswater // Dit is een triest verhaal, er zat namelijk een vliegje in het micellair reinigingswater van Garnier. Hij zat nog  voor zo’n 3/4 vol, maar ik heb hem door de gootsteen gespoeld. Zo zonde! Ik vond hem heel fijn en heb ook een nieuwe gekocht, waarvan ik de dop meteen netjes sluit!

The Body Shop Forest Raspberry body scrub // Van dit soort producten baal ik altijd een beetje als ze op zijn, maar aan de andere kant laat het ook zien dat het fijne producten zijn. Het was een gelee achtige scrub, die heerlijk naar zoete framboosjes rook. Zeker een favoriet! Het is een Limited Edition, maar als ik hem ooit weer tegenkom (in de sale bijvoorbeeld) neem ik hem misschien weer mee!

Sluit jij altijd netjes alles doppen meteen na gebruik?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

