40 beauty questions TAG

large2

Op Beautygloss zag ik laatst een leuke tag, die helemaal uit beauty vragen en antwoorden bestond. Van gezichtsverzorging, mascara en MAC tot oogschaduw en of ik mezelf wel eens prik met een oogpotlood. Alles komt aanbod!

Hoe vaak per dag was je je gezicht? Twee keer. ’s Ochtends met een foam en ’s avonds met een face wash. Heel belangrijk!

Wat is je huidtype (vettig, droog…)? Ik heb een gecombineerde huid. M’n neus is vrij vettig en ik heb puistjes maar m’n wangen en voorhoofd zijn wat droger.

Welke facewash gebruik je op het moment? Ik gebruik de Tea Tree lijn van The Body Shop. Prettige producten voor de onzuivere huid.

Scrub je wel eens? Jazeker! Ik probeer één keer per week te scrubben. Maar ik vergeet het nog wel eens.

Welk merk gebruik je daarvoor? Momenteel eentje van Yves Rocher.

Welke dagcrème gebruik je? Een sample van Clinique.

Heb je sproeten? Een heeeel klein beetje, in de zomer.

Gebruik je oogcrème? Nee.

large

Heb je of had je een acne-gevoelige huid? Ik heb wel puisten, ook op m’n rug. Maar om het echt acne te noemen, neh.

Heb je ooit ProActiv gebruikt? Nee.

Welke foundation gebruik je? De Tea Tree BB cream van The Body Shop. Of de Catrice BB All Around foundation.

En welke concealer? De creamy foundation van Catrice, the 16h concealer van Essence en zo’n light reflect concealer van Catrice.

Weet je wat je ondertoon-kleur is? Nee, eigenlijk niet. Maar ik zou het wel willen weten.

Wat vind je van valse wimpers? Ik vind het heel gaaf! De natuurlijke wimpers vind ik prima voor overdag en de wat dramatischer voor een feestje. Maar ik gebruik het zelf eigenlijk nooit.

Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is? Jazeker! En daar probeer ik me ook aan te houden.

Welk merk van mascara gebruik je? MaxFactor en Essence.

Sephora of MAC? MAC.

Heb je een MAC Pro-Card? Nee.

Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up? Kwasten. Die van Real Techniques zijn m’n favoriet!

large4

Gebruik je een basis of primer voor de ogen? Nee, want ik draag bijna nooit oogschaduw.

En voor het gezicht? Soms, als ik weet dat ik het nodig heb.

Wat is je favoriete oogschaduw (kleur of tint)? Bruine natuurlijke tinten.

Gebruik je een liquid liner of een potlood? Liquid liner.

Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood? Dat gebeurt wel eens, maar niet vaak.

Wat vind je van pigment oogschaduws? Niet heel handig..

Gebruik je minerale make-up? Nee, volgensmij niet.

Wat is je favoriete lippenstift? Nummer 11 van Chanel! Love Me van Essence.

En lipgloss? Een creamy lipgloss van Kiko. En als het gaat om een echte lipgloss, Catrice Love, Pink & Happiness.

largee

Wat is je favoriete blush? Een peachy kleur van Sleek of de roze ombre blush van Essence.

Koop je wel een make-up via e-bay? Nooit.

Houd je van drugstore make-up? Absoluut!

Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets) Nee.

Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen? Ja! En dat wil ik nog steeds..

Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up? Eigenlijk wel.

Welke make-up misser vind je verschrikkelijk? Een hele verkeerde foundationkleur. Of hele rare wenkbrauwen.

Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten? Ik vind beide tof. Maar voor de ogen gaat m’n voorkeur sowieso uit naar neutrale tinten. Voor de lippen vind ik een felle(re) kleur wel leuk.

Welke celebrity heeft vaak mooie make-up? Kim Kardashian!

Als je het huis met maar één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn? Mascara.

Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op? Bijna nooit.large3

Vind je dat je er goed uitziet zelf zonder make-up? Ik denk dat iedereen mooi is, op zijn/haar eigen manier. Maar met make-up vind ik me er toch echt beter uitzien.

Wat is volgens jou de beste make-up lijn? Uhh, ik vind MSF lijn van MAC wel fijn..

Wat is jouw favoriete make-up lijn?

Alle afbeeldingen komen van weheartit! 

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

