Photodiary #3 // Appeltaart, verkouden

bannerIk verbaas me er over hoeveel foto’s ik weet te maken in een normale week, ook deze week waarin ik 5 dagen naar school ging, heb ik genoeg om aan je te laten zien. Ik zal maar meteen beginnen.

PicMonkey Collage1

Ik begin de week met een nieuwe dagcrème, een sample van Clinique. Ik vind hem tot nu toe fijn, maar niet heel indrukwekkend. // Ik sta vaak in m’n kluisje m’n neus af te poederen. Met een oude essence poeder en kabuki kwast. Vooral als ik 8 of 9 uur les heb op een dag, is dit echt een must.

PicMonkey Collage2

Maandag had ik ’s middags alleen een tussenuur en ik verveelde me zo erg. Ik zat maar wat in de kantine op m’n telefoon te kloten en bij te komen van gym (rennen, pff!). Totdat er 2 leerlingen kwamen zitten die net hun geschiedenis eindexamen hadden gemaakt, ze pakten de oordopjes die bij mijn tafel lagen (waren niet van mij) en we raakten in gesprek, ik werd zeker 3 jaar jonger geschat door ze. Ooops! // Eenmaal thuis na deze lange, vermoeiende dag aten we lekkere noodles met groente.

PicMonkey Collage3

Dinsdag had ik weer een lange dag, tot 5 uur. Ik besloot in m’n tussenuren maar even naar de Appie te gaan om iets te eten te scoren. Ik nam uiteindelijk alleen deze juice mee, dat m’n medeleerlingen met zakken chips en koekjes een beetje raar vonden, haha. // Thuis hadden we deze heerlijke Milka Lila stix liggen. ZO LEKKER.

PicMonkey Collage4 Deel van m’n make-up die ik deze week vaak gebruikte. // Ik heb 4 uur wiskunde in de week en ik haat het zo erg. Ik snap gewoon niet wat ik aan het doen ben.

PicMonkey Collage5

Woensdag ging ik met 2 vriendinnen bij een van hun thuis lunchen. Net zoals vorige week namen we een tosti. // En toen we daarvan gesmuld hadden, zagen we appeltaart staan. Ik besloot een mini stukje te nemen. Lekker!

PicMonkey Collage6

Nagellak die ik afgelopen week droeg. Een neutraal, grijs pakje van Herome. Mooi! // Ik ging naar de kruidvat om paracetamol te kopen. En ik nam meteen een droogshampoo mee, want die was ook bijna op.

PicMonkey Collage7Ik verslaap me bijna nooit, maar vrijdag versliep ik me een half uur. Iets na 7 werd ik wakker. Damn. Ik moest me zo haasten en hopen dat het verkeer een beetje meezat. Ik was NET op tijd bij m’n eerste les. Ik haat het zo erg als ik me verslaap, meteen een rotdag. // Ik krijg m’n cijfer van een PO terug, een 8.3, blij mee!
PicMonkey Collage8Zaterdag maakte ik er een lui dagje van. Ik liep de hele dag in m’n pyjama rond, keek series en deed even helemaal niks. Ik was zo moe, verkouden en futloos. Dit had ik nodig. // ’s Avonds deed ik weer mee met Weet Ik Veel, zo’n leuke quiz.

PicMonkey Collage9

 

Zondag werd ik wakker met een hele erge verkoudheid. Ik nies en hoest de hele tijd. Ik voel me grieperig. Maar ik had afgesproken met wat vriendinnen om oa aan een opdracht voor school te werken en ik besluit deze plannen door te laten gaan. // Het was weer erg gezellig en naast het werken aan school, hebben we ook veel gelachen en wat filmpjes gekeken. En genoten we in het zonnetje van een drankje en een snack.

Hoe gaat het met jou?

Een gedachte over “Photodiary #3 // Appeltaart, verkouden

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

