Catrice Nomadic Traces Matt Bronzer – 01 Brave Bronze

20150509_092930

Toen ik afgelopen week in de Kruidvat rondliep zag ik opeens deze bronzer van de huidige Catrice Limited Edition liggen, ik had hem al voorbij zien komen op instagram en na het swatchen wist ik het zeker, die gaat me naar huis. Ik review dit pareltje met de naam 01 Brave Bronze die deze maand (mei 2015) in de schappen ligt.

 

20150509_093053

 

Ik word vaak verliefd op het uiterlijk van Limited Editions, ook al is het maar van een ‘budget’ merk. Ook deze bronzer ziet er weer prachtig uit In het simpele vierkante doosje dat we wel vaker zien, maar met een prachtige opdruk. De zwarte versieringen vind ik zo mooi. Ook de bronzer zelf heeft een prachtig patroontje.

Het doosje neemt niet veel ruimte in beslag, gaat makkelijk open en sluit ook goed. Omdat het een doorzichtige verpakking is, zie je snel welk product je uit je stash neemt. Niet alleen mooi, maar ook nog eens praktisch!

20150509_093138

 

Ik dacht dat hij te donker zou zijn voor mijn lichte huid, maar bij het swatchen zag het er nog prima uit. Op de swatch hier beneden heb ik 2 of drie ‘laagjes’ aangebracht. Omdat hij matt is kun je er goed mee shapen.

Ik dip m’n kwast lichtjes in de bronzer en begin met het contouren, ik bouw hem het liefste op met meerdere laagjes zodat het niet meteen te donker wordt. Hij is niet poederig en er valt goed mee te werken.

20150509_093247

 

Hij is een beetje oranje, maar als je er goed mee om gaat, valt het mee. Hij geeft m’n gezicht meer vorm en kleur, hij geeft een mooi resultaat. Als je je gezicht goed afpoedert (must!) gaat de bronzer niet vlekken en blijft hij de hele dag mooi zitten.

Zoals je kunt lezen ben ik meer dan tevreden over deze bronzer. Er valt fijn mee te werken, de verpakking is mooi (voor een budgetmerk), hij geeft een prachtig resultaat en blijft goed zitten. Ik ben klaar voor de zomer!

De bronzer is deze maand nog te koop bij oa Kruidvat voor €4,99

Gebruik jij een bronzer?

Een gedachte over “Catrice Nomadic Traces Matt Bronzer – 01 Brave Bronze

  1. Jammer dat hij een beetje oranje is maar valt gelukkig niet zo veel op! Mijn mac bronzer is toevallig vandaag opgegaan dus ik zal zeker eens voor deze gaan kijken

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

