Photodiary #1 // Meivakantie

HEADER

Ooit in een ver blogverleden, op m’n oude blog, heb ik wel eens een photodiary (creatieve naam) bijgehouden. Dat heb ik niet lang volgehouden, maar ik ga het weer proberen. Elke maandag (ook al zo’n aparte dag) kunnen jullie een photodiary verwachten. We beginnen met de eerste, de tweede week van de meivakantie, het zijn lekker veel foto’s.

PicMonkey Collage1

Op zondag was ik alleen thuis want m’n ouders hadden een communiefeest, ik moest zelf voor m’n avondeten zorgen. Ik had laat ontbeten, dus ik besloot om half 4 uur m’n lunch en avondeten in een keer te doen, een paar aardappelkroketjes en groentesticks met een beetje mayonaise. ’s Avonds at ik een salade, om toch wat groente binnen te krijgen // Maandag ochtend vond ik het tijd voor me-time, ik gebruikte een lekker peel-off masker en wilde m’n nagels lakken. Het lakken deed ik echter niet toen.

PicMonkey Collage2

In de middag ging ik joggen met m’n beste vriendinnetje. Uiteindelijk is het gewoon wandelen en bijkletsen. // ’s Avonds herdachten we alle oorlog slachtoffers, ik krijg hier altijd zo’n kippenvel van. Ik vond die oude man die 2 minuten leunde op z’n stok zo’n held. We moeten dankbaar zijn dat we door deze mensen nu in vrijheid mogen leven.

PicMonkey Collage3

Daarna keek ik The Boy In The Striped Pyjama op tv, wat een mooie film! Zeker een aanrader, hij staat ook op Netflix. // Dinsdagochtend ontbeet ik met peperkoek, en een hartje voor jullie.

PicMonkey Collage4

’s Middags was het zulk slecht weer, dat ik maar besloot om binnen te blijven. Zo jammer dat het weer opeens zo slecht kan omslaan. // Ik snack de laatste tijd met ongezouten noten. Als vegetariër is het belangrijk om oa nootjes te eten als vleesvervanger. Best lekker zo’n mix.

PicMonkey Collage5

Woensdagochtend moest ik naar het ziekenhuis. Ik had m’n halfjaarlijkse controle, niks ernstigs. Ik kreeg alvast ’n formulier mee om volgende keer bloed te prikken. // Daarna ging ik met m’n moeder naar de intratuin en kochten we deze twee planten (deze foto is midden op de dag gemaakt, maar door het slechte weer wat donkerder uitgevallen). Hierna moest ik thuis blijven om te wachten op de man die ons zolderraam kwam maken.

PicMonkey Collage6

Donderdagochtend ontbeet ik met een boterham met ei. Het moest een spiegelei worden, maar dat was een beetje mislukt. Gelukkig was het wel lekker. // Ik vul de doos met geurkaarsen bij, zo leuk al die kleurtjes bijelkaar!

PicMonkey Collage7

Ik dronk vrijdagochtend lekker een latte vanille met melk en een beetje suiker en een stukje Milka chocolade, ondertussen keek ik de GTST aflevering van die avond alvast. Genieten! // De nagellakkleur die ik droeg, Meet Me At Coral Island van Catrice. Hele toffe kleur!

PicMonkey Collage8

 

In de middag snackte ik lekker met banaan, nectarine en vanille yoghurt. Zo lekker! // Ik maakte me op. Ik gebruikte een mooie shimmer bronzer van Catrice, een peachy blush en m’n geliefde MAC Soft and Gentle. Topcombinatie!PicMonkey Collage10

Ik ging moederdag cadeautjes kopen. Ik kocht eerst 5 mini’s en een douchepuff, maar uiteindelijk was ik daar toch niet tevreden mee (nadat ik het al had gekocht). Ik ging verder kijken en toen kwam ik de grotere tegen, toch iets leuker. // Ik maakte er meteen dit pakketje van. De 4 grotere en twee mini’s. Zo heeft ze 6 geuren.

PicMonkey Collage9

Ik kocht bij de bakker m’n favoriete broodje, hiermee lunchte ik. // In de middag ging ik nog een keer met m’n moeder naar het winkelcentrum, om een cadeautje voor oma te kopen (ook voor moederdag). Ik ging weer de Kruidvat in omdat ik een hancrème nodig had (vergeten op de foto te zetten) en dit was uiteindelijk de buit, oeps! En de drie Kneipp douchegels die ik niet aan m’n moeder geef omdat ze deze geuren ook in de grotere heeft. Ik denk dat ik deze dus zelf maar ga gebruiken ofzo.

PicMonkey CollageZaterdagmiddag had ik een verjaardag bij iemand thuis, was gezellig! Hoe leuk is deze tafeldecoratie? // Zondag spendeerde ik de dag in m’n bed, in het bed van m’n ouders en op de bank. Beetje depressief dat de vakantie alweer afgelopen is, maar ook blij dat ik m’n vriendinnen weer zie (ze waren op vakantie of moesten bijna elke dag werken).

Had jij ook vakantie? Hoe was jouw week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

