Patrice pure shine colour lip balm – 030 Don’t think just pink

IMG-20150501-WA0004

 

Genoeg lipproducten kun je nooit hebben als je het mij vraagt, deze colour lip balm van Catrice met de leuke naam “030 Don’t think just pink” rekende ik dan ook met alle liefde af. Ik laat je weten vandaag zien of ik vind dat jij hem ook moet toevoegen aan je stash, of dat je hem beter kunt laten liggen.

 

 

IMG-20150501-WA0003

Het uiterlijk liet me denken aan de creamy lipgloss van Kiko, die een favoriet van me is. Dit soort sticks werken heel fijn. Met de punt die zo’n nieuw exemplaar heeft kun je heel precies werken, op langere termijn wordt deze natuurlijk rond, wat nog steeds fijn werkt. Hij neemt niet veel ruimte in beslag in je make-uptasje en hij ligt fijn in de hand.

Aanbrengen gaat dus heel makkelijk. Je kunt aan de onderkant draaien en dan komt de punt omhoog (als hij nieuw is, is dat nog niet nodig). De substantie is zacht waardoor je makkelijk over je lippen kunt smeren.

IMG-20150501-WA0006

 

De kleur is lichter dan ik had verwacht, echt als een lip balm en niet als een creamy lipgloss of gepigmenteerde chubby stick (look-a-like). Het is een heel zacht, roze kleurtje met een glans. Hij geeft meer kleur af dan een normale lipgloss, maar nog steeds maar heel weinig. Je ziet dat je iets op je lippen hebt, maar heel minimaal.

Hij voelt wel heel prettig aan, als een lippenbalsem, maar echt verzorgend zou ik hem niet noemen. Maar uitdrogend is hij gelukkig ook niet. Doordat de kleur zo licht is kun je hem makkelijk bijwerken. En dat is nodig, want hij blijft niet heel lang zitten. Gelukkig valt het niet op als hij aan het vervagen is.

 

 

PicMonkey Collage

 

Ik had op meer pigment gehoopt, maar dit soort kleuren zijn altijd handig. Ik denk dat ik hem standaard in m’n tas laat zitten, zodat ik m’n lippen altijd even snel kan bijwerken zonder spiegel. Het aanbrengen gaat makkelijk, hij voelt net zo prettig aan als een lippenbalsem en de kleur is mooi als je van dit soort niet-opvallende lipkleuren.  Niet iets wat ik er vaak bij ga pakken, doe mij maar iets meer kleur!

Te koop bij diverse drogisterijen voor €4,99

3 gedachtes over “Patrice pure shine colour lip balm – 030 Don’t think just pink

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

