Plog dinsdag 14.04.15 // Fruit met yoghurt, Kruidvat, bloggen

PicMonkey Collage1

Laatst had ik een vrije dag en besloot ik te ploggen, door de drukte van afgelopen weken heb ik nu pas tijd om hem in elkaar te zetten. Maar ach, dit had net zo goed gisteren kunnen zijn voor jullie. Ik neem je mee in m’n vrije dag thuis.

Ik begin de dag met een bakje diepvriesfruit en yoghurt als ontbijt, helaas vind ik diepvriesfruit toch niet zo lekker als ‘echt’ fout en heb ik het weggegooid. Een kopje groene thee erbij en de blog van Mascha (vloggloss / beautygloss) kijken.

PicMonkey Collage2

 

Hierna vind ik het tijd om te sporten, ik doe 2 workouts van Blogilates. Whoo! // Ik pak een zonnebankje. // En ga douchen met de heerlijke moringa producten van the body shop. Ik vind ze helemaal fijn na het zonnen. // M’n handen kunnen wel wat extra verzorging gebruiken, Rituals handscrub en de hemp hand protection van TBS, die ik deze dag ook meteen opmaakte.

PicMonkey Collage3

 

Ik blog en ik maak o.a. het artikel van die dag, beetje laat. // Gezien m’n mislukte ontbijt maak ik maar een tosti als ontbijt en lunch ineen. // Ondertussen leer ik voor Engels // En haal ik watjes bij Kruidvat.

PicMonkey Collage4

 

Ik eet een appel als tussendoortje // En kijk The Middle, wat een leuke serie is dat! // Bij Kruidvat haalde ik ook 2 Milka repen, wat mij betreft de lekkerste chocolade // En daar smul ik stiekem ook een beetje van.

Wat is jou lievelingschocolade?

XO

2 gedachtes over “Plog dinsdag 14.04.15 // Fruit met yoghurt, Kruidvat, bloggen

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

