Catrice liquid liner – 010 dating Joe Black

20150212_110347

Eyeliner is echt onderdeel van m’n dagelijkse routine en de zoektocht naar een goeie eyeliner houdt nooit op. Ik dacht hem gevonden te hebben, een Kiko eyeliner, maar die is helaas niet heel makkelijk verkrijgbaar. M’n zoektocht ging verder en zo belandde ik bij de Catrice liquid liner, in de zwarte kleur 010 dating Joe Black. Heb ik ‘mijn’ eyeliner dan eindelijk gevonden?

20150212_110544

 

De verpakking is heel simpel, zwart met witte letters. Duidelijk, fijn in gebruik. Prima. De dop is langer dan het potje zelf, maar dat werkt wel fijn. Hij gaat makkelijk open en dicht en neemt niet veel ruimte in beslag.

Het kwastje vond ik apart in vergelijking met andere liquid eyeliners, hij heeft geen haartjes maar is één geheel. Qua gebruik vind ik hem dan ook lijken op een eyelinerpen, maar dan met de kwaliteit van een liquid eyeliner.

 

 

20150212_110456

 

Het aanbrengen gaat heel makkelijk. Ik krijg snel een dun lijntje die goed zwart is van kleur. Ook een winged eyeliner is geen probleem. De kleur is zoals ik al zei goed zwart, één laag is goed en hij is snel ‘droog’, met corrigeren moet je dus best snel zijn.

Hij blijft de hele dag goed zitten, bijwerken voor de avond hoeft niet. Ook stempelt hij niet in de arcadeboog, fijn! Dit is niet de waterproof versie, dus een regenbui overleeft hij niet (ik spreek uit ervaring), maar ik dacht dat er ook een waterproof versie verkrijgbaar is, dan is dat probleem ook opgelost.

Met oogmake-up remover is hij goed te verwijderen en laat hij geen vervelende resten achter.

20150212_110633

 

Of dit dé beste eyeliner voor mij is durf ik niet te zeggen, maar dat ik het een zeer goede eyeliner vind zeg ik met alle zekerheid. Hij is fijn in gebruik, ziet er mooi uit en blijft goed zitten (zolang er geen water te pas komt). Voor het kleine prijsje dat je betaald, zeker aan te raden!

Te koop bij diverse drogisterijen voor €3,59

Welke eyeliner gebruik jij?

XO

2 gedachtes over “Catrice liquid liner – 010 dating Joe Black

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

