Catrice – eyebrow set

Als eerste: sorry dat er een paar dagen niks online is gekomen. Ik heb het heel druk zo net voor de vakantie, dus het bloggen schoot er even bij in. Bijdeze dus alsnog de review van vandaag! 

20150212_105126

Wenkbrauwen zijn zo ontzettend belangrijk, ik ga de deur dan ook niet uit zonder dat m’n wenkbrauwen mooi geëpileerd en bijgetekend zijn. Ik gebruik het liefste een wenkbrauwpoeder en die van Catrice is absoluut een favoriet, de foto is van mijn tweede doosje. Ik laat je weten waarom ik dit zo’n budgettopper vind.

Het is een lekker compact doosje. Rechthoekig en zwart, met onderin nog een laatje met daarin een mini-pincet en mini-kwastje. Het doosje sluit goed en gaat ook makkelijk weer open, m’n oude variant die ik al langer dan een jaar heb is nog steeds niet kapot. Hij neemt niet veel ruimte in beslag en is makkelijk te vervoeren.

20150212_105206

De twee tools die ik net al noemde, gebruik ik eigenlijk nooit. Op het begin heb ik die heel kort gebruikt, maar nu heb ik m’n eigen, grotere pincet en kwast – werkt veel handiger. Mocht je je eigen tools niet bij je hebben, kun je je hiermee wel even redden. Maar echte aanraders zijn ze niet.

Leuk, zo’n laatje met tools, maar daar koop je de eyebrow set niet voor. Je koopt het voor de poeders, en laten me die nu net zo goed bevallen! Er zitten twee kleuren in, een donkerdere en een lichtere kleur. Voor de blondines is de lichte zeer geschikt en voor de brunettes de donkere. Ik zelf meng ze zelf het liefste, voor een iets donkerde kleur, maar niet te donker. Ik maak dus beide poeders op, maar ook al gebruik je maar één kleur, dan is de prijs-kwaliteit-hoeveelheid verhouding nog steeds goed.

20150212_105235

Met een eigen kwast kan ik m’n wenkbrauwen goed bijtekenen. Ik kan precies tekenen en strakke lijnen tekenen als ik dat zou willen. De poeders zijn niet kruimelig, geven genoeg pigment af (als wenkbrauwkleur) en blijft lang zitten. Ik breng na de poeder altijd nog een wenkbrauwgel aan, de kleur wordt dan iets lichter, dus houd daar rekening mee. Hierna blijft de poeder zitten totdat ik het eraf haal met een make-up remover.

 

 

 

 

20150212_105422

 

Donkere kleur – lichte kleur – kleuren gemengd

Het is geen verrassing, maar ik ben meer dan tevreden over deze poeders. Ze brengen fijn aan, geven goed de kleur af en blijven de hele dag zitten. De verpakking is praktisch, de tools zijn een leuk cadeautje en de prijs is top.

Te koop bij diverse drogisterijen €3,99

Welke wenkbrauwpoeder of -potlood gebruik jij?

XO

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

