TAG: Mijn eerste blogpost, perspakketjes en oude lay-outs

cropped-banner1.jpg

Ik vind het zo leuk om tags in te vullen, vandaag heb ik er weer eentje voor jullie. Deze tag heeft vragen die allemaal blog-gerelateerd zijn. Ik weet niet of deze tag een echte naam heeft, maar ik heb de titel van MissLipgloss overgenomen! Ik neem je mee in mijn blogverleden!

Wat was de allereerste blog die je ooit schreef? Dit is de derde blog die ik heb. De allereerste blog telt niet, daar is geloof ik 1 artikel online op gekomen. M’n tweede blog heb ik een lange tijd serieus volgehouden, maar die bestaat niet meer dus ik kan niet terugkijken wat het eerste artikel was. Op deze blog was het een ‘welkom‘ artikel. De dag erna plaatste ik een review van de Essence lipstick ‘love me’.

Waarom begon je met bloggen? De tweede blog begon ik in de zomervakantie van 2013, omdat ik me verveelde en ik wilde iets te doen hebben. Nadat ik door persoonlijke redenen een blogbreak hield, wilde ik een nieuwe start, beautydiarynl.

Welke lay-outs heb je allemaal gehad? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben over m’n lay-out, maar ik hem wel goed genoeg vind voor nu. De eerste is onvindbaar, ik heb geen idee wat dat was. De tweede was eentje met beauty-foto’s, maar die kan ik ook niet vinden.

Wat is je favoriete artikel van eigen hand? Dat is de review van mijn Chanel lipstick. Sowieso vind ik reviews over mooie make-up het allerleukste, maar die van Chanel is echt mn favoriet.

20141022_160627

Wat was het allereerste perspakketje dat je mocht ontvangen? Ik heb ooit één pakketje mogen ontvangen voor m’n vorige blog. Dat was een samenwerking en ik ontving een mooie ketting als bedankje.

Welke blogger is je grote voorbeeld? Qua beautyblogs is dat absoluut Vera Camilla, haar foto’s en reviews zijn altijd zo goed. En daarnaast vind ik Vera ook gewoon als een leuke meid overkomen.

Wanneer je alles over zou mogen doen, wat zou je dan anders doen? Niks, ik denk dat alles wat er gebeurd in je leven, je maakt tot de persoon die je nu bent. Dus ook als blogger.

XO

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

