Favoriete lente nagellak 2015

20150330_090551

Hoewel ik niet heel erg seizoensverbonden ben wat nagellak betreft, merk ik dat nu het lente is, ik toch meer grijp naar pastelkleurtjes. Sowieso ben ik heel fan van pastelkleurtjes, maar nu nog net wat meer. Ik heb 7 mooie pakjes uitgekozen die ik deze lente sowieso vaak ga dragen.

20150330_090640

Kiko 338 – Dit was m’n allereerste Kiko nagellak en nog steeds draag ik hem heel graag. Het is een mooie lila paarse kleur. Daarnaast is de kwaliteit ook gewoon heel goed.

Kiko cupcake 653 – De 3 cupcake nagellakken van Kiko zijn wat mij betreft helemaal lente-proof. Dit is een blauwe kleur maar allerlei gekleurde spikkeltjes. Zo schattig!

Kiko cupcake 650 – De oranje-perzik-kleur is denk ik mijn favoriet. Het is een hele mooie schattige kleur met weer de spikkeltjes. Deze doet me ook denken aan pasen en ik denk dat ik deze vandaag (wanneer je dit leest) ook zal dragen.

Kiko cupcake 651 – En de laatste cupcake nagellak is dit roze kleurtje. mijn tweede naam is roze, dus deze kan zeker niet ontbreken. Het is een lief roze kleurtje, zacht roze. Met natuurlijk weer de spikkeltjes.

Essence ’02 baby, you’re a firework’ – Een sand-achtig lakje. Een heel licht roze, slimmere nagellak. Niet heel opvallend, maar toch ‘speciaal’. Heel tof!

Barry M ‘Ridley Road’- Een mint kleurtje van Barry M, di ook het sand-effect heeft. Heel mooi, fris maar toch fel kleurtje. Loveee!

Essie ‘Mint Candy Apple’ – M’n alltime favourite nagellak, Mint Candy Apple van Essie. De kleur is precies minty genoeg en de kwaliteit is natuurlijk top!

Wat is jouw favoriete nagellak(kleur) voor de lente?

XO

Een gedachte over “Favoriete lente nagellak 2015

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

