Past weeks 2015 #4

Hoi! Welkom bij een nieuwe past weeks, ik neem je weer mee naar m’n gedachtes van afgelopen weken. Ik had toetsweek, voelde me niet helemaal lekker, maar toch waren het fijne weken. Heel normaal en rustig. Lees gezellig mee!

Loving & Liking – M’n lieve opa en mama die me naar school brachten en me kwamen halen zodat ik niet met de bus hoef. Ik besef me maar al te goed dat ik heel erg veel geluk heb met deze lieve mensen en daar ben ik ze ook heel dankbaar voor! ❤

Enjoying – Verjaardag van familievrienden. Zo gezellig om een avondje bij elkaar te zijn met verschillende generaties, maar daar zo ontzettend van te kunnen genieten. Zo blij dat ik deze vrienden van m’n ouders en hun kinderen als familie voelen ❤

Wanting & Wishing – Nog steeds kan ik de Ted Baker tas niet uit m’n hoofd zetten, maar ik heb een nieuw soort tas erbij op m’n wishlist gezet. Ik ben het merk even vergeten, maar ook die krijg ik niet uit m’n hoofd.

Bought – Een MacBook Pro. Eigenlijk betaalde ik een gedeelte, m’n ouders een gedeelte en m’n opa en oma deden ook nog een bijdrage (zo lief!). M’n oude laptop was te zwaar en groot om mee te nemen en begon ook raar te doen. Het was een investering, maar ik ben er wel heel blij mee!

Need – Nothing.

Heard – De punten van afgelopen toetsweek. Laten we het erop houden dat het 50/50 was. Ik ben heel benieuwd naar wat m’n mentor te zeggen heeft, want ik heb mezelf erbij neergelegd dat ik dit jaar niet meer ga halen.

Reading – Lekker veel blogjes!

Laugh – Leraren die zich teveel ermee bemoeien wat ik zeg tegen klasgenoten. Die nemen alles te serieus en dan kan ik me er weer uitlullen van “nee nee, ik bedoelde eigenlijk dit….” en dat ze je dan echt aankijken van “What’s wrong with you?”. Het zorgt in ieder geval voor wat plezier.

Thought – Wat ik allemaal moet inleveren op de inleverdag en hoeveel ik nog moet maken. En dan tot de conclusie komen dat je nog alles moet maken. Komt goed!

Annoyed – M’n nagels die opeens heel slap zijn en steeds afbreken. En de nagellak die daardoor  heel snel chipt. Ugh!!

Done – Veeeel slapen.

Foods & drinks – Chocolade koekjes van de Albert Heijn. Yum Yum Yum!

Hoe gaat het met jou?

XO

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

