The lovely Body Shop TAG

20141224_103717

Priscilla bedacht ‘The lovely Body Shop TAG’ en als groot liefhebber van The Body Shop moest ik hem wel invullen. Jullie zien zeer regelmatig reviews voorbij komen van TBS producten en ook in m’n favorieten artikel zit er altijd wel eentje tussen. Bij deze tag laat ik jullie weten wat m’n favoriete producten zijn, of ik miskopen heb gedaan, hoeveel producten ik heb en nog veel meer!

Wat is je favoriete productlijn van TBS? Dat is al meteen een moeilijke vraag, want er zijn zoveel fijne lijnen! Ik kies dan toch voor de Shea lijn, omdat deze geur mij nooit verveeld en ik denk dat de meesten deze wel kunnen waarderen. En het is een lijn die ik opnieuw zou kopen als ‘ie op gaat. Dit hoort wel meer bij de winter dan in de zomer thuis (de bodybutter is zóó voedend!). Voor de zomer zou ik gaan voor de Early-harvest Raspberry lijn, deze ruikt zo lekker naar zoete framboosjes, of snoepjes. Yum!20141111_094233

Hoeveel producten heb je in totaal van TBS? Ik moest even gaan tellen, want uit m’n hoofd wist ik het niet. Ik tel trouwens alleen de producten die ik op dit moment heb, dus opgemaakte producten tellen niet mee. Ik weet niet of dit echt alles is, maar dit is wat ik zo snel kon vinden. Ik heb 4 lichaamscrubs, 2 body polishes, 5 body butters, 6 douchegels, 2 XL douchegels, 3 mini douchegels, 2 mini body lotions, 2 mini shimmer body lotions, 3 body lotions, 3 mini body butters, 3 handcrèmes, 2 lippenbalsems,1 body sorbet, 4 body mists, 2 eau de toilettes, 1 BB cream, 3 gezichtsreinigingsproducten, 3 desinfecterende handgels, 1 lipgloss, 1 nagellak, 1 mini dagcrème, 1 mini nachtcreme, 1 gezichtsmasker, 3 zeepjes, 1 oogschaduwkwast, 1 oogpotlood. Dit is een totaal van 61 producten (als mijn hoofdrekenkunsten kloppen). Oeps, veel!

20141221_102252

Welk product kocht jij opnieuw? De facial wash van de tea-tree lijn. Die lijn werkt heel goed voor mijn onzuivere huid! En de handgels koop ik ook altijd opnieuw als er eentje opgaat, ik kan niet zonder die dingen. De mango geur is mijn favoriet!

Gebruik je buiten lichaamsverzorging ook gezichtsverzorging? Minder, maar ja, ook dat gebruik ik. Zoals ik al zei vind ik de tea tree lijn heel fijn. Ik heb ik de foam van en de facial wash.20141222_120041

Welke special editions heb je allemaal? Dat zijn er een paar, ik heb bijna de gehele Peach, Early Harvest raspberry, en blueberry lijn. En ik heb wat producten van de laatste kerstcollectie Glazed Apple, frosted cranberry en vanilla brûlée.

Welke geur zou je nog graag willen zien? Ooh, moeilijk, ze hebben al zoveel! Maar ik zou wel graag een mint-geur willen zien. Heerlijk om in de ochtend mee wakker te worden bijvoorbeeld.

20141207_101535

Wat was je grootste miskoop? Eigenlijk heb ik die niet! Er zaten wel wat producten in de Advent Kalender die ik zelf niet snel zou kopen, maar die toch best fijn zijn.

Wat is je favoriete parfum? De white musk eau de toilette vind ik heerlijk! Heel zacht en poederig.

20141224_104731

Wat staat er nog op jouw verlanglijstje? Als er weer sale is, hoop ik dit keer wel iets van de citroen lijn te scoren. Ook wil ik nog wat producten van de marrocan oil lijn hebben. En ik zou graag make-up gaan testen, een lipstick bijvoorbeeld, dat heb ik nog niet echt. Maar eerst m’n huidige producten eens opmaken!

20141224_104336

Welk product zou jij iedereen aanraden? Als je een droge huid hebt: de Shea body butter. Die is super voedend en ruikt lekker! Echt een must in de winter! Een body mist is ook altijd fijn, vooral de pink grapefruit vind ik heel lekker. De white mush douchegel is heerlijk om ’s avonds voor het slapengaan te gebruiken. En voor de onzuivere huid (met puistjes!) zijn de tea tree producten wellicht een fijn product! De hemp hand cream is ook echt super goed! En de honeymania lipbalm is lekker vettig tegen droge lippen!

Ben jij ook zo’n fan van TBS? Welk product raad jij iedereen aan?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

4 gedachtes over “The lovely Body Shop TAG

  1. Leuke antwoorden! Zelf ben ik echt verzot op de Pink Grapefruit lijn, dan voel ik me net een flesje Schweppes Agrumes als ik die producten opdoe haha 😀

  2. Wow wat heb je heerlijk veel producten zeg! Leuk dat je tag hebt overgenomen 🙂 Een mint geur lijkt mij inderdaad ook wel lekker, hier was ik zelf nog niet opgekomen.

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

