Past weeks 2015 #3

Hoihoi! Weer tijd voor een persoonlijk praatartikel, waarin ik je door middel van de past weeks-vragen  meeneem in de afgelopen weken. Het waren eigenlijk hele normale, maar toch leuke weken. Volgens mij valt zelfs de vakantie nog hierbij!

Loving & Liking – Kortere schooldagen met activiteiten. Ik heb mensen van school leren kennen, die ik nog niet kende omdat ik er nooit les mee heb, sommige activiteiten had ik met m’n beste vriendin en het was véél beter dan les. Leuk!

Enjoying – Oh, dat dus. Hihi!

Wanting & wishing – Ik zag dat de nieuwe collectie Ted Baker shoppers online staan, ik wil er zooo graag één. Maar de prijs (€40 – €50) houdt me nog even tegen. Zodra ik een smoesje heb om hem te bestellen, doe ik dat!

Bought – Niks eigenlijk! Ik ben goed bezig!

Needing – Meer tijd. Ik heb het ontzettend druk met school, en daarnaast heb ik ook nog m’n blog, een sociaal leven en rust nodig. Meer uren in een dag zou best welkom zijn.

Heard – Dat ik voor een verslag dat ik moest maken een 9,5 heb gehaald. Ik was super trots en blij op mij en de vriendin waarmee ik het maakte. En het is ook nog een SE punt. Yess!

Reading – Schoolboeken. Verder geen uitleg nodig denk ik..

Laugh – Op vrijdag heb ik een lange schooldag en op het laatste is zowat iedereen al naar huis, behalve mijn klas. Ik zeg dan echt de meest domme dingen, maaar.. we maken het zo wel gezellig! Een opmerking die alles goed samenvat is “Jouw niveau zakt echt met de minuut!”. True!

Thought – Dat ik nog een kans heb om dit schooljaar te halen. Het moet er nog uitkomen, maar de hoop heb ik nog niet opgegeven. En eerlijk gezegd denk ik dat ik zowat de enige ben.

Annoyed – Aan bepaalde mensen. Ik werd helemaal gek van ‘ze’. Soms heb je dat soort dagen, dat sommigen niks goed kunnen doen bij je.

Done – Niks bijzonders eigenlijk.

Foods & drinks – Chocolade koekjessssss! Yumm!

Hoe waren jouw afgelopen weken?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

