Outfit: Fancy casual

PicMonkey Collage

 

Toen ik deze outfit maakte wilde ik voor een chille outfit gaan, die toch fashionable is. Toen ik klaar was, vond ik hem toch wel erg zwart. Maar ach. Ik koos voor een shirt in combinatie met een leren broek en een tof vest. Voor het ‘chille’ gedeelte de Nikes en het fashionable gedeelte de hoed. En tas, neh, die vind ik er uiteindelijk toch niet helemaal bij passen.

Wat vind jij van deze outfit?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

5 gedachtes over “Outfit: Fancy casual

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

