Plog weekend thuis 28-2-15 , 1-3-15

PicMonkey Collage1

Goeiemorgen! Ik neem je vandaag mee vanaf zaterdagochtend tot zondagavond van afgelopen weekend. Ik was het hele weekend thuis om aan m’n blog en school te werken. Niet heelspannend dus, maar wel veel foto’s. Laten we maar beginnen.

M’n dag begint zaterdag om precies 8.00, hallo! ~ Ik check social media en lees wat blogs op bloglovin’ om wakker te worden. ~ En daarna ga ik ontbijt maken. Cornflakes met yoghurt en een glas sojamelk. Lekker!

 

 

 

 

PicMonkey Collage2

 

Tijdens het ontbijt kijk ik de nieuwste aflevering van Pretty Little Liars die op Netflix staat. Ik vind het zo spannend worden nu! Ik ben zó benieuwd wie -A is! Ik weet het niet meer hoor, wie denk jij? ~ Aangezien ik nog geen thee heb gehad, ga ik dat maar snel maken, ik kan m’n ochtend niet beginnen zonder een kopje gewone thee. ~ Ik ben getrouwd bij de Kim Kardashian game! Dit is echt zo’n guilty pleasure spel, zó leuk maar ook zó stom eigenlijk.

PicMonkey Collage3

 

Ik wilde eigenlijk opstaan, maar daar had ik toch niet nog niet zo’n zin in. Ik heb daarom nog maar wat vlogs van Mascha gekeken, ik lig zover achter namelijk. ~ Ik maak alvast een To Do list voor dit weekend, de geel gemarkeerde dingen MOET ik doen, de rest mág ik doen ~ Iets na 11 uur vind ik het echt wel goed geweest en ga ik douchen en smeer ik me daarna in met de lekker Love Spell bodylotion van Victoria’s Secret.

PicMonkey Collage4

 

Voor de geïnteresseerden: deze sokken draag ik. Ik vind ze zo schattig! Ik werk een beetje aan school .. ~ .. En dan is het alweer tijd om te lunchen. Een lekker spiegeleitje ~ Ik beantwoord nog wat comments waar ik eerder die week niet aan toe ben gekomen. Ik vind het zo lief en leuk als jullie reageren, dankjewel daarvoor!

PicMonkey Collage5

 

En dan is het tijd voor de belangrijkste taak dit weekend: het boekverslag maken. Ik was totaal niet voorbereid en het viel dan ook heel erg tegen. Maar goed, ik heb geen keuze. ~ Doe gezond, eet een appel! ~ In de namiddag en ’s avonds maak ik nog maar weinig foto’s. Ik kijk samen met m’n ouders the voice kids en ga lekker op tijd slapen.

PicMonkey Collage1

En dan is het opeens zondag, goedemorgen! Ik check weer social media enzo.~ En ik ontbijt weer met cornflakes en yoghurt en dit keer kijk is Gossip Girl! Hierna kijk ik weer wat vlogs van Mascha en val ik nog eventjes in een lichte slaag. ~ Ik ga douchen en gebruik deze chocomania scrub van TBS.

 

PicMonkey Collage2

 

De enige “make-up” producten die ik dit weekend heb gedragen, lekker make-up loos dus! ~ De sokken van vandaag, iets minder spannend maar nog steeds heel leuk ~ Als geurtje draag ik coconut passion van Victoria’s Secret. Gewoon één spraytje trouwens, ik ben toch maar thuis. Erg lekker!

PicMonkey Collage3

 

Ik drink de hele dag door deze groene thee met citroen smaak, yum! ~ En ik maak een review, van de scrub die ik die ochtend gebruikte. Komt morgen (dinsdag) online. ~ En weer aan de studie. Duits leren.

PicMonkey Collage4 Ik word op instagram getagd voor de #20beautifulwomen (ofzoiets), superlief! Aangezien ik anoniem ben kan ik geen selfie posten, maar schrijf ik dit. ~ Ik eet druifjes als tussendoortje ’s middags ~ En ik print wat ik moet printen.

PicMonkey Collage5

 

Ik werk nog even aan het verslag en dan heb ik er helemaal genoeg van en lever het maar meteen digitaal in. Niet de slimste oplossing, maar dan ben ik er voor het avondeten vanaf. ~ Ik kijk de TV kantine terug, ik vond dat ze boer Geert heel goed nadeden ~ En ik werk mijn Wunderlist bij, deze artikelen kun je oa verwachten de komende weken.

Hier stopt de plog van dit weekend, na het avondeten (macaroni) lak ik nog m’n nagels en doe ik rustig aan, wat tv kijken enzo.

Hoe was jouw weekend?

Fijne week!

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

2 gedachtes over “Plog weekend thuis 28-2-15 , 1-3-15

    • Ja het is wel fijn, zeker om een overzicht te hebben! Maar qua dagelijkse to do lijstjes gebruik ik graag toch nu gewoon papier.
      Gewoon even proberen, kijken of je het fijn vindt! 😉 XO
      – Beautydiarynl

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

