Favorieten 2015 #3

20150222_150743

Nu ik favorieten artikelen één keer in de drie weken maak, gaat het nog sneller voorbij en wordt het kiezen ook moeilijker. Al viel dat moeilijke deze keer wel mee. Ik ontdekte een fijne droogshampoo, foundation én een body wash voor de onzuiverheden op m’n rug. Ik laat ze je zien.

20150222_151028

Aussie miracle dry shampoo mega instant – Droogshampoo is een product dat ik graag en best vaak gebruik, dat gaat er dus best snel doorheen. Voorheen gebruikte ik die van Andrélon, maar deze keer koos ik die van Aussie. De geur vind ik persoonlijk iets te sterk (hij is wel lekker zoet), maar hij doet z’n werk heel goed! Hij laat m’n haar en schoon uitzien en zorgt voor volume. En dat zonder al te veel product te gebruiken. Yay!

The Body Shop tea tree body wash – Ik heb best wat onzuiverheden op m’n schouder en rug, iets wat niet heel mooi of aantrekkelijk is natuurlijk. Ik besloot daarom deze body wash te gebruiken, tea tree is namelijk altijd goed. En wow, wat is hij fijn! Ik merkte na twee dagen al verschil, ik moet hem wel elke dag gebruiken maar dat vind ik oké zolang dat hij werkt. Fave!

The Body Shop pink grapefruit body butter – Dit product is niet nieuw, maar heb ik wel herontdekt. De geur van pink grapefruit gaat me maar niet vervelen, wat is het toch lekker! De body butter qua substantie is minder boterig dan ik gewend ben van TBS, maar hij voedt m’n lichaam nog steeds goed genoeg.

20150222_150944

 

Max Factor false lash effect mascara – Naar deze mascara was ik al een tijdje heel benieuw, dit is van velen bloggers een favoriet. M’n moeder kreeg hem laatst gratis en vroeg of ik hem wilde hebben, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Wat snap ik goed dat dit een grote favoriet is voor velen, hij is zo mooi! Hij maakt m’n wimpers mooi zwart, geeft lengte en volume. En met twee lagen heb ik nog (net) geen spinnenpoten. Topper!

Catrice photo finish 18h liquid foundation – Deze budgettopper scoorde ik nog in de sale bij de laatste assortiment update van Catrice. Ik snap niet helemaal waarom hij eruit is gegaan, want het is echt een hele goede foundation! Hij dekt heel goed, maar geeft geen pancake effect. Hij heeft een mooie finish en blijft goed zitten. Ik gebruik hem met veel liefde!

Heb jij de Max Factor mascara wel eens geprobeerd? Of heb jij een andere échte topfavoriete mascara?

 

XO – Beautydiarynl

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

 

2 gedachtes over “Favorieten 2015 #3

  1. Ik heb deze MaxFactor mascara nog niet geprobeerd, maar ben nu zo aan het testen met mascara’s dat ik hem waarschijnlijk snel zal uitproberen. De droogshampoo wil ik ook al zo lang proberen!

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

